نویسنده: حسین صدری
// چهار شنبه, ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۳۱

بازی Telling Lies هفته‌ی آینده روی کنسول‌ها منتشر می‌شود

بازی Telling Lies، جدیدترین ساخته‌ی سازنده‌ی Her Story قرار است هفته‌ی آینده برای کنسول‌ها منتشر شود.

با عرضه‌ی بازی Her Story در سال ۲۰۱۵، طراح آن یعنی سم بارلو تلاش کرده بود المان‌های FMV یا Full Motion Video (تکنیکی است که بازی‌ها برای روایت از آن استفاده می‌کنند و ویدیوهای از پیش ضبط شده را برای نشان دادن اتفاقات و داستان بازی به کار می‌گیرند) را با داستانی تازه و نوآورانه ترکیب کند تا تجربه‌ای یکتا و سرگرم‌کننده خلق شود. با موفقیت Her Story، بازی بعدی این سازنده یعنی Telling Lies این روند را ادامه داد و با ارائه‌ی همان فرمول به‌صورت عمیق‌تر، بازیکنان را به حل کردن معماها و چالش‌های درون بازی دعوت کرد. هم‌اکنون این بازی قرار است در آینده‌ای نزدیک برای کنسول‌ها هم منتشر شود.

شرکت Annapurna Interactive که در زمینه ی نشر بازی‌های ویدیویی فعالیت می‌کند، خبر داده که بازی Telling Lies قرار است برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سویچ عرضه شود. گیمرهای کنسول‌ها بالاخره می‌توانند در تاریخ ۲۸ آوریل (۹ اردیبهشت) ماجراهای عجیب و معماهای هیجان‌انگیز شخصیت‌های این بازی را تجربه کنند.

این بازی که ابتدا روی پلتفرم‌هایی چون پی سی، مک و iOS عرضه شد، در گیم‌پلی از سبک بازی قبلی سم بارلو پیروی می‌کند. بازیکنان باید بار دیگر مقابل یک دستگاه نمایش‌دهنده قرار گیرند و در نقش یک مامور اف‌بی‌آی، با کنار هم گذاشتن قطعات ویدیوها سعی کنند از ماجراهای چهار شخصیت بازی سر در آورند. شما باید از طریق یک لپ‌تاپ، به مکالمه‌ها و گفت‌وگوهای شخصیت‌های بازی گوش دهید و به راز آن‌ها پی ببرید اما مشکل این است که این مکالمه‌ها اکثرا نصفه‌نیمه و بخش‌بخش هستند و شما باید مثل یک پازل آن‌ها را کنار یکدیگر بگذارید.

بازی Telling Lies هم‌اکنون برای پی‌سی، مک و iOS در دسترس است و هفته‌ی آینده برای کنسول‌ها هم منتشر می‌شود.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی بازی جدید سازنده‌ی Her Story چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده