نویسنده: روزبه حسینی
// چهار شنبه, ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۳۲

بازی کارتی Artifact شرکت ولو، بخش تک نفره داستانی دریافت خواهد کرد

شرکت ولو اعلام کرد که بازی کارتی Artifact که اقتباسی از بازی محبوب Dota 2 است، به‌زودی بخش تک نفره داستانی دریافت خواهد کرد.

طبق آخرین اخبار بازی، شرکت ولو (Valve) در بلاگ رسمی خود اعلام کرده است که به‌زودی بخش کمپین داستانی تک نفره بازی کارتی Articaft (که اقتباسی از بازی Dota 2 است) اضافه خواهد کرد. به گفته‌ی ولو این بخش داستانی به بازیکنان جنبه‌های مختلف گیم‌پلی بازی را به خوبی می‌آموزد و از طرفی نیز داستانی را که با A Call to Arms شروع شده بود،‌ ادامه می‌دهد. 

همچنین گفته شده که پیشرفت در این بخش، به قسمت چندنفره نیز منتقل خواهد شد چرا که ولو نمی‌خواهد تا بازیکنان احساس بیهودگی نسبت به بخش داستانی داشته باشند و تمایل دارد تا آن‌ها پاداش مناسبی را برای تجربه‌ی این بخش دریافت کنند. 

در کنار این مورد نیز شرکت ولو به دلیل ناکامی‌ این بازی در جذب بازیکنان مختلف، قصد دارد تا بازی را ریبوت کند. این شرکت در این مورد چنین گفته است: 

در ابتدا باید از تمامی شما عزیزان بابت ایمیل‌ها، توییت‌ها و پست‌هایی که برای ما ارسال کردید تشکر کنیم. علاقه‌ای که طرفداران بازی Artifact به آن نشان می‌دهند تحسین‌کننده است و ما صمیمانه از بازخوردهای شما کمال تشکر را داریم. شما به‌زودی متوجه تغییراتی در این بازی خواهید شد. ما در حال تست کردن بازی روی سیستم‌ها و زیرساخت‌های خود هستیم که البته تاثیری روی نسخه فعال بازی نخواهد داشت. هدف ما تنها اطلاع‌رسانی است.

چندی پیش اعلام شد که این شرکت قرار است تا بتای نسخه 2.0 بازی را منتشر کند. در این نسخه قرار است تا بازی تغییرات زیادی را از جمله عدم توانایی بازیکنان در فروش کارت‌ها خارج از بازی و زوم کردن روی صفحه برای مشاهده هر سه لاین کارت‌ها، تجربه کند و همچنین حالت جدید Hero Draft نیز به بازی اضافه شود تا بازیکنان بدون چالش‌های قبلی، بتوانند راحت‌تر Deck خود را بسازند. 

بازی Artifact در سال ۲۰۱۸ برای پی سی منتشر شده است. 

نظر شما در مورد این بازی چیست؟ آیا آن را تجربه کرده‌اید؟ به نظر شما ولو برای  برای جذاب‌تر کردن این بازی چه تغییراتی را باید در آن اعمال کند؟ شما می‌توانید نظرات خود را با ما و سایر کاربران در میان بگذارید. 


منبع VG 24/7
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده