// چهار شنبه, ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۱

تاریخ انتشار Desperados 3 مشخص شد

شرکت THQ Nordic به‌تازگی اعلام کرده است که بازی Desperados 3 در تاریخ ۲۷ خرداد ماه روی کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد.

در نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۸ بود که بازی Desperados 3 معرفی شد. برخلاف نسخه‌های پیشین، نسخه سوم دارای گیم‌پلی تاکتیکی است و شرکت THQ Nordic، ناشر Desperados III، گفته بود این بازی تجربه‌ی متفاوتی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت THQ Nordic اعلام کرده است که Desperados 3 در تاریخ ۲۷ خرداد ماه (۱۶ ژوئن) در اختیار کاربران کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان قرار می‌گیرد. از نظر گیم‌پلی، بازی شباهت‌هایی به XCOM یا Mutant Year Zero: Road to Eden داردبرای از بین بردن دشمنان در محیط تاکتیک‌های مختلفی سر راه شما قرار دارد. بعضی از آن‌ها شما را وارد درگیری مستقیم می‌کند و بعضی دیگر، ساختار مخفی‌کاری دارند.

ازاین‌رو بازیکن باتوجه‌به شیوه بازی کردن خود می‌تواند مراحل را پشت سر بگذارد. از نظر داستانی هم Desperados 3 همانند یک پیش درآمد برای نسخه اصلی به‌حساب می‌آید. بازیکنان می‌توانند هدایت پنج کاراکتر مختلف از جمله کیت، داک مک‌کوی و جان کوپر را برعهده بگیرند. هرکدام از این شخصیت‌های داستانی ساختار مبارزه‌ای مخصوص‌به خود را دارند. در انتها، THQ Nordic تریلر جدیدی را هم از بازی منتشر کرده است که با محوریت کاراکتر جان کوپر و گروه او منتشر شده است. 

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده