نویسنده: میلاد فاطمی
// چهار شنبه, ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۰

بازی Quantum Error شاید برای ایکس باکس سری ایکس عرضه شود

دو تن از اعضای استودیوی TeamKill، سازنده Quantum Error، در مصاحبه‌ای گفتند احتمال دارد در آینده این بازی برای کنسول ایکس باکس سری ایکس نیز عرضه شود.

کمتر از یک ماه از زمان معرفی بازی ترسناک Quantum Error می‌گذرد؛ اثری که به‌عنوان یکی از بازی‌های انحصاری کنسول پلی استیشن 5 قرار است دردسترس علاقه‌مندان قرار گیرد. پس از انتشار بخش‌هایی از این پروژه و آشنا شدن با مکانیزم و گیم‌پلی آن، برای بسیاری این سوال پیش آمد که آیا Quantum Error کاملا در انحصار سونی و پلی استیشن 5 است یا احتمال دارد در آینده برای کنسول ایکس باکس سری ایکس نیز روانه بازار گردد؟

برای پاسخ به این پرسش، دو تن از اعضای استودیوی TeamKil، سازنده بازی Quantum Error، در مصاحبه اخیر خود اعلام کردند که اگرچه در حال حاضر تمرکز و هدف اصلی تیم روی پلی استیشن 5 است، اما این به معنی نادیده گرفتن کنسول ایکس باکس سری ایکس نیست.

از طرفی دیگر، باتوجه به صحبت‌‌های این دو نفر می‌توان به این نتیجه رسید که بازی Quantum Error به احتمال خیلی زیاد برای کنسول هیبریدی نینتندو سوییچ منتشر نخواهد شد؛ چراکه آنها اعتقاد دارند که سوییچ قادر به اجرای بازی به‌طوری که مدنظر تیم سازنده است، نخواهد بود.

دو دلیل اصلی برای اینکه استودیوی TeamKil پلتفرم پلی استیشن را برای عرضه بازی خود انتخاب کرده است،‌ احساس راحتی و صمیمیت با سونی و همچنین اعتقاد به قدرت کنسول‌های پلی استیشن است:

دلایل زیادی وجود دارند. اولین و ساده‌ترین آن احساس راحتی با سیستم پلی استیشن است. رابطه ما با سونی همواره فوق‌العاده بوده و عقیده داریم که پلی استیشن 5 پلتفرم مناسبی برای نمایش پتانسیل‌های بازی Quantum Error است.

به‌نظر شما مشخصات سخت‌افزاری کنسول مایکروسافت تیم سازنده را برای عرضه بازی خود روی آن وسوسه می‌کند یا کماکان Quantum Error در انحصار ژاپنی‌ها خواهد ماند؟ لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده