// چهار شنبه, ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۰

ماد جدید Resident Evil 3 بازی جدید کپکام را شبیه به داینو کرایسیس می‌کند

از آن‌جایی که انگار شرکت ژاپنی کپکام تمایلی به بازسازی سری بازی Dino Crisis ندارد، طرفدارها دست به کار شدند و نسخه‌ی تازه‌ی بازی Resident Evil 3 را تا جای ممکن شبیه یک «داینو کرایسیس» کردند!

اولین بازی از سری «داینو کرایسیس» در سال ۱۹۹۹ میلادی و تازه‌ترین نسخه از این مجموعه در سال ۲۰۰۳ میلادی منتشر شد؛ پایان. Dino Crisis شینجی میکامی برخلاف دیگر ساخته‌ی او یعنی «رزیدنت ایول/رزیدنت اویل» (Resident Evil) عمر بلندی نداشت و در کل حیاتی کوتاه‌تر از ۴ سال را تجربه کرد. اما این باعث نشد که افراد علاقه‌مند به مبارزه با آن دایناسورهای لعنت‌شده محصول مورد بحث را فراموش کنند و همچنان درخواست بازسازی حداقل یکی از قسمت‌هایش را از کپکام نداشته باشند. شرکت ژاپنی ولی گویا میلی به پاسخ به این درخواست‌ها ندارد و مطابق گزارش‌ها نه‌تنها هنوز کوچک‌ترین گام تاثیرگذاری در مسیر انجام این کار برنداشته است، بلکه باور دارد مخاطب امروز دیگر از مبارزه‌ی چند نفر با چندین و چند دایناسور استقبالی نمی‌کند و طرفدارها باید فعلا کار سری «داینو کرایسیس» را پایان‌یافته بدانند.

ولی آیا این‌ها طرفدارهای واقعی سری «داینو کرایسیس» را متوقف می‌کند؟ ابدا. چون به تازگی یک Mod برای بازی Resident Evil 3، محصول سال ۲۰۲۰ میلادی کپکام منتشر شده است که T-Rexها را جایگزین زامبی‌ها می‌کند و در راکون سیتی به جای آخرالزمان زامبی‌محور یک بحران دایناسوری را به وجود می‌آورد؛ تا شاید کپکام که اکنون از فروش بازی Resident Evil 3 رضایت دارد و گویا مشغول انجام مراحل لازم برای عرضه‌ی نسخه‌ی ریمیک بازی Resident Evil 4 در سال ۲۰۲۲ میلادی شده است، مجددا اندکی هم به «داینو کرایسیس» بیندیشد. زیرا ظاهرا قرار نیست کسی این مجموعه‌ی ویدیوگیمی سبک ترس و بقا (Survival horror) را از یاد ببرد.

دانلود ویدیو از آپارات

این ماد جدید فعلا با نسخه‌ی 0.1 در دسترس قرار گرفته است و احتمالا به کمک انتشار آپدیت‌های بعدی دایناسورهای متفاوت و پرجزئیات‌تر را به شهر راکون می‌آورد. تازه از آن‌جایی که یک ماد قبلا رجینا (Regina)، پروتاگونیست موآتشین مجموعه‌ی «داینو کرایسیس» را به نسخه‌ی سال ۲۰۱۹ بازی Resident Evil 2 برده بود، می‌توان انتظار کشید که همین اتفاق برای این Mod هم رخ بدهد و تا چند هفته‌ی بعد مخاطب‌های اهل تجربه‌ی بازی‌های ویدیویی با کامپیوترهای شخصی شانس تجربه‌ی شبیه‌ترین بازی مدرن ممکن به یک بازسازی واقعی از «داینو کرایسیس» در قالب یک ماد عرضه‌شده برای RE3 را داشته باشند.

آیا بالاخره کپکام یک روز به درخواست‌های طرفدارها پاسخ می‌دهد و یک نسخه‌ی جدید یا بازسازی‌شده از مجموعه بازی Dino Crisis را تقدیم‌مان می‌کند؟ تنها گذر زمان همه‌چیز را مشخص خواهد کرد.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده