نویسنده: مهرداد داودی
// چهار شنبه, ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۰۱

تهیه کننده سریال کرگدن درباره احتمال تولید فصل‌های بیشتر می‌گوید

تهیه کننده سریال کرگدن در مصاحبه‌ای درباره احتمال ساخته شدن فصل‌های بعدیِ آن سریال صحبت‌هایی کرده است.

سریال «کرگدن» یکی از سریال‌های شبکه نمایش خانگی است. بنابر جدیدترین اخبار سینمای ایران؛ صادق یاری، تهیه‌کننده «کرگدن» اخیرا درباره احتمال ساخته شدن فصل‌های بعدی سریال صحبت‌هایی کرده است. او همچنین درباره مضمون سریال صحبت‌هایی به دست داده است. یاری درباره احتمال ساخته شدن فصل‌های بعدی سریال «کرگدن» به شرح زیر گفت.

«کرگدن» طوری طراحی شده که اگر بخواهیم می‌توانیم به فصول بعدی هم فکر کنیم. بستگی به استقبال مخاطب و برنامه‌ریزی‌های ما دارد ولی این امکان وجود دارد. قصه ما این پتانسیل را دارد و اگر روزی تصمیم بر ساخت باشد قصه این اجازه را می‌دهد.

هم گناه

صادق یاری در ادامه از پرداختن به قاچاقچی‌های دارو به شرح زیر صحبت کرد:

 بالاخره بحث قاچاق دارو و کالاهای بهداشتی همیشه بوده و مشکلات متعددی را نه‌تنها در کشور ما که در خیلی از کشورهای دنیا ایجاد کرده و قاچاقچیان کلان هم علاقه‌ای ندارند گزیده شوند ولی بنا به اطلاعاتی که داشتیم و تحقیقاتی که تیم نویسنده کرده بود، توانستیم بخشی را در قصه وارد کنیم که تصادفا با کرونا و این اتفاقات قاچاق ماسک و ژل و… همزمان شد.

صادق یاری در نهایت اضافه کرد:

خوشبختانه این طعنه‌ها به قاچاق دارو، تاکنون اعتراضی ایجاد نکرده است ولی به هر حال این سوژه‌ایست که باید همچنان بر رویش تمرکز شود.

سریال «کرگدن» به کارگردانی کیارش اسدی‌زاده با بازی مصطفی زمانی، سارا بهرامی، هدی زین العابدین، پوریا رحیمی سام، بانیپال شومون، پانته‌آ پناهی‌ها، مهدی کوشکی، ستاره پسیانی، الهام کردا، کاظم سیاحی، محمد امین و نادر فلاح ساخته شده است. آیا شما کاربران زومجی سریال «کرگدن» را تماشا کرده‌اید؟ نظر شما درباره این سریال و صحبت‌های صادق یاری چیست؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده