// چهار شنبه, ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۹

بازی رومیزی Ankh: Gods of Egypt در ۱۵ دقیقه به هدف خود در کیک استارتر رسید

بازی رومیزی Ankh: Gods of Egypt برای تأمین بودجه خود در کیک‌استارتر (Kickstarter) فقط به ۱۵ دقیقه زمان نیاز داشت.

وقتی صحبت از ناشران بازی رومیزی می‌شود، CMON Games یکی از بزرگ‌ترین نام‌ها است؛ بنابراین کسی تعجب نکرد که آخرین پروژه‌ آن‌ها یعنی بازی Ankh: Gods of Egypt به سرعت در کیک‌استارتر مورد حمایت قرار بگیرد. این بازی رومیزی را شخصی به نام اریک‌لند (Eric Lang) طراحی کرده است، کسی که بازی‌های معروف دیگری چون Blood Rage و Rising Sun نیز از ساخته‌های او است.

دانلود ویدیو از آپارات

اگر شما شرکت CMON را می‌شناسید قطعا می‌توانید حدس بزنید بازی جدید آن‌ها چگونه است. این شرکت بازی‌های رومیزی کوچکی را طراحی می‌کند که بیشتر از یک بازی به اثر هنری شبیه هستند، همچنین تولیدات آن‌ها در حد کلاس جهانی قرار دارند به این معنی که تمام آثارشان اختصاصی تولید می‌شوند. Ankh: Gods of Egypt یک بازی رومیزی است که ۲ تا ۵ نفر می‌توانند آن را بازی کنند. شما در بازی نقش یکی از خدایان مصر باستان را برعهده دارید و باید با دیگر بازیکن‌ها به رقابت بپردازید. هر یک از خدایان بازی قدرت و ویژگی خاص خود را دارد و برای موفقیت در بازی باید تمام ویژگی ‌آن‌ها را بدانید. نکته بسیار جالب بازی این است که در بعضی از قسمت‌ها می‌توانید با دیگر بازیکن‌ها تیم تشکیل دهید و علیه دیگران اقدام کنید، موردی که تقریبا در هیچ بازی رومیزی دیگری آن را مشاهده نکردیم. اگر شما بازی‌های رومیزی Blood Rage و Rising Sun را تجربه کرده باشید قطعا می‌توانید با Ankh: Gods of Egypt نیز ارتباط برقرار کنید.

 اگر از طرفداران این سبک بازی هستید، Ankh: Gods of Egypt می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. صفحه بازی در حال حاضر در کیک استارتر قرار دارد و اگر علاقمند به آن هستید می‌توانید ازطریق این لینک اطلاعات بیشتری را کسب کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده