نویسنده: روزبه حسینی
// سه شنبه, ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۳۱

نسخه پی سی بازی Death Stranding به‌دلیل ویروس کرونا تاخیر خورد

استودیو Kojima Productions اعلام کرد که به‌دلیل گسترش ویروس کرونا بازی Death Stranding با کمی تاخیر برای کامپیوتر منتشر خواهد شد.

طبق آخرین اخبار بازی، استودیو Kojima Productions اعلام کرده است که نسخه‌ی پی سی بازی Death Stranding دیگر قرار نیست در تاریخ ۱۳ خرداد عرضه شود و به دلیل گسترش ویروس کرونا و مشکلاتی که سر راه توسعه‌ی بازی قرار گرفته‌اند، این بازی در تاریخ ۱۴ ماه جولای (۲۴ تیر) در دسترس علاقه‌مندان قرار گیرد. 

حساب کاربری رسمی این استودیو در توییتر در مورد این تاخیر چنین نوشته است: 

به‌دنبال تعطیلی موقت استودیو Kojima Productions ما مجبور به تعویق تاریخ عرضه نسخه پی سی بازی Death Stranding تا ۱۴ جولای شدیم تا بتوانیم زمان مورد نیاز برای توسعه‌ی بازی را با توجه به دورکارشدن اعضا، در اختیار آن‌ها قرار دهیم. از همه‌ی شما برای حمایت‌ها و همچنین صبوری خود کمال تشکر را داریم. 

تقریبا یک ماه پیش بود که یکی از اعضای این استودیو به ویروس کرونا مبتلا شد و به همین دلیل اعضای این استودیو از آن زمان به دورکاری رو آوردند و توسعه‌ی پروژه‌های خود را از خانه دنبال می‌کنند. هیچ گزارشی مبنی بر اینکه آیا شخص دیگری نیز از اعضای استودیو به کرونا مبتلا شده‌ یا خیر منتشر نشده است اما واضح است که قرنطینه‌ی خانگی کمک بسیاری به حفظ سلامتی اعضای این استودیو محبوب خواهد کرد. 

بازی Death Stranding چندی پیش برای پلی استیشن 4 نیز منتشر شد و با استقبال نسبتا خوب منتقدان نیز روبرو شد. سایت زومجی در بررسی خود از این بازی نمره عالی ۹ را برای آن در نظر گرفت و درمورد این بازی گفت: 

بازی دث استرندینگ در نهایت به محصولی کاملا سلیقه‌ای تبدیل شده است. هرچند بازی انواع و اقسام سازه‌ها، آیتم‌ها و اسلحه را دارد اما در نهایت گیم‌پلی متفاوت آن نمی‌تواند تمام بازیکنان را مجذوب خود کند. البته اگر با آن کنار بیایید و وظیفه سم را به عنوان یک پورتر قبول کنید، نهایت لذت را از دنیای بازی خواهید برد. دث‌استرندینگ چه در ارائه داستانی اوریجینال و چه در زمینه طراحی و موسیقی توانسته تا محصولی درخور را ارائه کند. اگر تجربه‌ای متفاوت می‌خواهید دث استرندینگ بازی شما خواهد بود در غیر این صورت بهتر است به گزینه‌های دیگری فکر کنید.

نظر شما راجع به بازی دث استرندینگ چیست؟ آیا شما نیز از تاخیر پیش‌آمده برای این بازی ناراحت هستید یا پیش از آن این بازی را روی پلی‌استیشن 4 تجربه کرده‌اید؟ شما می‌توانید نظرات خود را با ما و سایر کاربران در میان بگذارید و از تجربه‌ی خود از این بازی به ما بگویید.


منبع Destructoid
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده