// سه شنبه, ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۳۱

معرفی بازی موبایل Hotel Empire Tycoon؛ یک مدیریت هتل بسیار جذاب

شما در بازی موبایل Hotel Empire Tycoon در نقش یک هتل‌دار باید آن را به موفقیت برسانید، البته برای اینکار چالش‌های زیادی را خواهید داشت. با معرفی این بازی همراه زومجی باشید.

بازی‌های مدیریتی که معمولا به‌صورت شبیه‌ساز هستند همیشه طرفداران به‌خصوص را دارند. این بازی‌ها به خاطر سبک‌وسیاق خود همیشه انواع چالش‌های متفاوتی را در پیش روی مخاطب قرار می‌دهند و باید آن‌ها را به‌گونه‌ای مدیریت و حل کنند. به‌عنوان مثال بازی موبایل FootballManger که یک مدیریت تیم فوتبال است که به خاطر روندی که دارد شاید هرکسی نتواند با آن ارتباط برقرار کند. ولی در این بین استودیوهایی هستند که با ساخت یک بازی مدیریتی می‌خواهند طیف گسترده‌ای از گیمرها را به سمت خود جذب و همه بتواند یک بازی مدیریت جذاب و چالش برانگیز را تجربه کنند. بازی‌های مدیریت هتل متفاوتی برای پلتفرم موبایل ساخته شده است ولی در این معرفی به سراغ بازی Hotel Empire Tycoon می‌رویم که، با المان‌ها و چالش‌های متنوع می‌تواند اثری جذاب برای مخاطب‌ها باشد. در ادامه به معرفی کامل آن می‌پردازیم.

Hotel Empire Tycoon
Hotel Empire Tycoon
Hotel Empire Tycoon
شما در اوایل بازی، اتاق‌های زیادی در اختیار ندارید و همینطور مقدار پول شما برای ایجاد اتاق‌های بیشتر بسیار کم است

در بازی اندروید و آیفون Hotel Empire Tycoon شما در نقش یک هتل‌دار قرار می‌گیرد و باید هتل خود را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنید. در ابتدا، بازی موارد مورد نیاز را به شما آموزش می‌دهد از نحوه پذیرش مسافران گرفته تا مدیریت رستوران و خرید لوازم اتاق‌ها که تاثیر بسیار زیادی در امتیاز گرفتن از مسافران می‌گذارد. برای اولین مسافری که بعد از پذیرش به اتاقش می‌رود باید یک سری لوازم مورد نیاز اتاق را تهیه و آماده کنید که با مقدار پول اولیه‌ خود باید یک چراغ خواب و یکسری لوازم بهداشتی را خریداری کنید. در ادامه باید برای رستوران هتل خود یک سری نیرو و همینطور میزهای ناهارخوری قرار دهید. بعد از اتمام مراحل آموزشی، تازه دردسرهای شما شروع می‌شود! شما در اوایل بازی، اتاق‌های زیادی در اختیار ندارید و همینطور مقدار پول شما برای ایجاد اتاق‌های بیشتر بسیار کم است. برخی از مهمان‌ها درخواست اتاق دو تخته می‌کنند که باید این نکته را در ساخت اتاق رعایت کنید و همینطور اگر وسایل اتاق‌ها ارتقا دهید امتیازهای بیشتری را نیز دریافت می‌کنید. در بازی با انجام یکسری مأموریت‌ها می‌توانید امتیاز و همینطور منبع مالی خود را افزایش دهید، مأموریت‌هایی مثل خرید یا ارتقا برخی وسایل، افزایش خدمتکارها و دیگر مأموریت‌ها که به مرور زمان بیشتر می‌شوند. به‌طور کلی بازی چالش‌های زیادی را دارد و می‌تواند حسابی شما را سرگرم خود کند.

هرچه در بازی پیشرفت کنید کنترل کردن هتل سخت‌ و گیج کننده‌تر می‌شود

گیم‌پلی بازی به سبک اشاره و کلیک است و به‌صورت استراتژیک باید آن را کنترل کنید. برای اینکه بخواهید در اتاق‌ها لوازم مورد نیاز را بخرید، باید روی اتاق مورد نظر کلیک و از منوی باز شده لوازم مورد نظر را در صورت داشتن پول کافی خریداری کنید. بعد از اینکه مسافران از هتل می‌روند باید، اتاق‌ها را قبل از اینکه مسافران جدید سر بزند، تمیز کنید که برای اینکار باید روی اتاق خدمتکارها کلیک و در صورت کافی بودن نیروها به سمت اتاق‌ها می‌روند. هرچه در بازی پیشرفت کنید کنترل کردن هتل سخت‌ و گیج کننده‌تر می‌شود و روند بازی به‌گونه‌ای است در ادامه به نحوی مجبور به خرید‌های درون برنامه‌ای می‌شوید. شما می‌توانید با گسترش هتل خود و اضافه کردن اتاق‌ها و امکانات بیشتر، مسافران زیادتری به هتل خود جذب کنید ولی همان‌طور که اشاره شرایط کنترل کردن بسیار سخت می‌شود.

Hotel Empire Tycoon
Hotel Empire Tycoon
Hotel Empire Tycoon

گرافیک بازی به‌صورت کارتونی و بسیار جذاب کارشده است همچنین با فضاسازی بسیار خوب محیط هتل مخاطب را خسته نمی‌کند. درکنار گرافیک بازی، موسیقی بازی نیز بسیار دلنشین و آرام بخش است و اینکار باعث می‌شود تمرکز بیشتری در بازی داشته باشید.استودیوی Codigames که در کارنامه خود بازی‌هایی با همین سبک‌وسیاق مانند Fitness Gym Tycoon که مدیریت باشگاه ورزشی را ساخته است با Hotel Empire Tycoon بار دیگر مخاطب‌های زیادی را به سمت یک اثر مدیریتی دیگر جذب خود کرد. اگر شما به بازی‌های مدیریتی که بتواند حسابی شما را سرگرم خودش کند و همینطور چالش‌های زیادی پیش رو بگذار، قطعا این بازی می‌تواند انتخاب بسیار خوبی برای شما باشد.

در آخر بازی Hotel Empire Tycoon هم‌اکنون برای اندروید و آیفون به‌صورت رایگان منتشر شده است و مثل همیشه از لینک‌های زیر دانلود و از بازی کردن لذت ببرید.

دانلود بازی Hotel Empire Tycoon
برای تمام مقالات معرفی بازی‌های موبایل به این صفحه مراجعه کنید.

برای اطلاع از مشخصات فنی، قیمت گوشی و دیگر موارد لازم برای خرید موبایل می‌توانید از بخش محصولات زومیت استفاده کنید و به‌روزترین قیمت گوشی سامسونگ، قیمت گوشی شیائومی، قیمت گوشی هواوی و قیمت آیفون را در این بخش مشاهده کنید؛ همچنین علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق و پاسخ به پرسش‌های شما، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده