// سه شنبه, ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۰

تریلر زمان انتشار بازی Pixel Ripped 1995 منتشر شد

تریلر زمان انتشار بازی واقعیت مجازی Pixel Ripped 1995 از استودیو ARVORE Immersive Experience منتشر شد.

بازی Pixel Ripped 1995 از استودیو Arvore یک بازی واقعیت مجازی است که دنباله‌ی بازی Pixel Ripped 1989 محسوب می‌شود. این بازی شیوه‌ی روایت همیشگی خود را ادامه داده و در عین حال سری جدیدی از بازی‌ها را با الهام از بازی‌های محبوب اواسط دهه ۹۰ در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. مانند داستان بازی Pixel Ripped 1989، داستان بازی Pixel Ripped 1995 نیز احتمالا نظرتان را جلب خواهد کرد. شما کنترل یک کودک دهه ۹۰ که تمامی بازی‌های محبوب روز را بازی می‌کند، برعهده خواهید گرفت. در طی این بازی شما می‌توانید نه‌تنها در گیم پلی نوستالژیک بازی‌‌های دهه نود غرق شوید بلکه باید با مشکلات یک کودک دهه نود نیز دست‌وپنجه نرم کنید.

بازی Pixel Ripped 1995 فقط مجموعه‌ای از بازی‌های الهام گرفته شده از بازی‌های کلاسیک دهه ۹۰ نیست. شما علاوه‌ بر تجربه‌ی این بازی‌ها می‌توانید با دنیای واقعی این بازی‌ها نیز تعامل داشته باشید. این بدان معنا است که وقتی والدین شما خواب هستند شما می‌توانید به درون بازی‌ها بروید. شما حتی ممکن است فروشگاه بازی محلی بروید تا در مورد بهترین کنسول آن نسل بحث و دعوا کنید یا شاید یک روز بعد از ظهر هنگام راه رفتن در پیاده‌رو آخرین بازی‌های آرکید منتشر شده را بازی کنید. استودیو Arvore قصد دارد چیز بیشتر از تجربه‌ی اسپین آف‌هایی از آن بازی‌های کلاسیک به شما ارائه دهد. آن‌ها می‌خواهند شما احساس کنید که واقعاً در آن دوره زمانی زندگی می‌کنید.

بازی‌ها شامل ژانرهای متنوعی خواهند بود. شما می‌توانید انتظار همه نوع ژانر بازی از RPG‌های اکشن و بازی‌های مسابقه‌ای گرفته تا پلتفرمرهای دو بعدی را داشته باشید. این تنوع بازی‌ها باعث می‌شود که همه‌ی افراد بتوانند ژانر مورد علاقه‌‌ی خود را تجربه کنند.

بازی Pixel Ripped 1995 به‌طور رسمی در تاریخ ۴ اردیبهشت برای آکیولس کوئست، Oculus PC ،SteamVR و Viveport منتشر خواهد شد. در ادامه می‌توانید تریلر زمان انتشار این بازی را تماشا کنید.

دانلود از آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده