نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۱

جیمز گان برنامه‌ای برای ساخت فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 4 ندارد

جیمز گان بار دیگر تایید کرد کرد مجموعه فیلم Guardians of the Galaxy قرار است طبق برنامه در قسمت سوم به اتمام برسد و او قسمت چهارمی را کارگردانی نخواهد کرد.

فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 (نگهبانان کهکشان نسخه ۳) تا به امروز اتفاقات زیادی را به چشم دیده که اخراج و استخدام دوباره جیمز گان بخشی از اتفاقات پشت ساخت این اثر است. در حال حاضر قسمت سوم فیلم Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان) تاریخ اکرانی ندارد و نمی‌دانیم که مراحل فیلمبرداری و تولید این فیلم مورد انتظار در چه زمانی آغاز خواهد شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، جیمز گان قرار نیست برای کارگردانی قسمت چهارم فیلم این فیلم به دنیای سینمایی مارول بازگردد. به نقل از ComicBookMovie، یکی از طرفداران از گان در مورد احتمال ساخت فیلم Guardians of the Galaxy 4 سوال پرسید و او در پاسخ گفت:

من مطلقا هرگز نگفتم که هرگز روی قسمت دوم کار نمی‌کنم؛ همانطور که من طبق برنامه از ابتدا و از زمان ساخت قسمت اول قصد داشتم تا روی یک سه‌گانه کار کنم. من برنامه‌ای برای ساخت قسمت چهارم ندارم.

جیمز گان

اگرچه برخی از طرفداران ممکن است کمی از این خبر ناامید شوند و آن را به اتفاقات قسمت سوم ارتباط دهند، اما جیمز گان در زمان اعلام ساخت و کارگردانی فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3  نیز گفته بود که هدف او ساخت سه‌گانه نگهبانان کهکشان است و داستان این شخصیت‌ها در قسمت سوم به پایان خواهد رسید. همچنین گان پیش از این گفته بود که فیلم Guardians of the Galaxy 4 ممکن است با حضور شخصیت‌های متفاوت و جدیدی تولید شود. این در حالی است که گان در جریان همین پرسش و پاسخ از مرگ یکی از شخصیت‌ها در فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 خبر داده که باید دید قرار است او بار دیگر با مرگ کدام شخصیت طرفداران را غافلگیر کند.

بااین‌حال، او اطلاعات بیشتری از شخصیتی که قرار است در قسمت سوم فیلم نگهبانان کهکشان کشته شود، به اشتراک نگذاشته است. در حال حاضر گان روی مراحل پس از تولید فیلم The Suicide Squad (جوخه انتحار) کار می‌کند که این فیلم طبق برنامه قرار است در تاریخ ۶ آگوست ۲۰۲۱ (۱۵ مرداد ۱۴۰۰) اکران شود. پس از اتمام کار این فیلم، گان قرار است برای ساخت فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 به دنیای سینمایی مارول بازگردد که گان پیش از این وعده داده بود که شیوع ویروس کرونا باعث تغییر برنامه ساخت و انتشار این دو فیلم نخواهد شد


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده