نویسنده: مهرداد داودی
// سه شنبه, ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۱

فیلم من می ترسم احتمالا به صورت آنلاین اکران خواهد شد

بهنام بهزادی، کارگردان فیلم سینمایی من می ترسم برای اکران آنلاین این فیلم اعلام آمادگی کرده است و حال، احتمال اکران آنلاین فیلم نیز بالا است.

فیلم سینمایی «من می‌ترسم» ساخته بهنام بهزادی است. این فیلم ایرانی در آخرین دوره سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد. همانطور که می‌دانید، این روزها بحث اکران آنلاین بیش از هر زمان دیگری بالا گرفته است. بنابر جدیدترین اخبار سینمای ایران؛ بهنام بهزادی برای اکران آنلاین فیلم سینمایی «من می‌ترسم» اعلام آمادگی کرده است. او در این‌باره به شرح زیر گفته است.

با احتیاط و امیدواری حاضرم فیلم‌ام را در شبکه نمایش خانگی نمایش دهم و در همین راستا مذاکراتی هم انجام داده‌ام.

فیلم من می‌ترسم

وی درباره نتایج احتمالی این‌کار گفت:

تنها نگرانی‌ام روی کار آمدن مافیای پخش آنلاین است که تا پیش از این در سازوکار پخش فیلم‌ها در سینماها حضور داشتند و ممکن است در نمایش آنلاین نیز حاضر شوند.

فیلم سینمایی «من می‌ترسم» ساخته بهنام بهزادی با بازی الناز شاکردوست، امیر جعفری، مهران احمدی، ستاره پسیانی و پوریا رحیمی‌سام ساخته شده است. خلاصه داستان این فیلم سینمایی به قرار «بديش اينه من وسط کلی شک‌ام که می‌خوام برم یا نه... ولی بدترش اینه که صد برابرش مطمئنم نمی‌تونم بمونم.» آمده است. بهنام بهزادی سابقه ساخت فیلم‌های «تنها دوبار زندگی می‌کنیم»، «قاعده تصادف» و «وارونگی» را در کارنامه خود دارد. الناز شاکردوست، بازیگر فیلم سینمایی «من می‌ترسم» سابقه بازی را در فیلم‌های «رسوایی»، «دو خواهر»، «کارناوال مرگ»، «چراغ قرمز»، «ناسپاس»، «رسوایی» و «شبی که ماه کامل شد» بازی کرده است. امیر جعفری که یکی از بازیگران «من می‌ترسم» است، در فیلم‌های «نان، عشق و موتور ۱۰۰۰»، «جنایت»، «مکس»، «پستچی سه بار در نمی‌زند»، «سیزده»، «ساعت ۵ عصر» و «چهار انگشت» بازی کرده است. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده