نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۱

تصویر جدیدی از بازیگران اصلی فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings منتشر شد

دنیل کرتون تصویری از فیلم «شانگ-چی و افسانه‌ی ۱۰ حلقه» منتشر کرد که بازیگران اصلی آن را در شب پیش از توقف تولید نشان می‌دهد.

باعنایت‌به اینکه ویروس کرونا باعث توقف تولید فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings (شانگ-چی و افسانه‌ی ۱۰ حلقه) شده است، احتمالاً به این زودی‌ها نباید شاهد تصویر جدیدی از این فیلم ابرقهرمانی مارول باشیم. بااین‌حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که دستین دنیل کرتون، کارگردان فیلم تصویری از بازیگران اصلی Shang-Chi به اشتراک گذاشته است که آن‌ها را مشغول خوش‌گذرانی در شب پیش از توقف فیلمبرداری نشان می‌دهد. در این تصویر تونی لیانگ، بازیگر نقش ماندارین شرور، سیمو لیو، بازیگر شانگ-چی و آکوافینا، بازیگر یکی از نقش‌های نامشخص فیلم قابل مشاهده هستند و شما می‌توانید آن را در ادامه‌ی مطلب مشاهده کنید.

Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings / شانگ-چی و افسانه‌ی ده حلفه

فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings یکی از نخستین آثاری بود که تولید آن تحت تاثیر ویروس کرونا قرار گرفت. ماجرا از این قرار بود که دستین دنیل کرتون که اخیراً صاحب فرزندی شده است، برای احتیاط بیشتر آزمایش ابتلا به ویروس کرونا داد و تا اعلام نتیجه‌ی آن به یک مکان ایزوله رفت که این موضوع باعث توقف فیلمبرداری تیم اول تولید شد. با اینکه تصور بر این بود که به‌زودی تولید فیلم از سر گرفته می‌شود، اما شرکت دیزنی نهایتاً تصمیم گرفت تا در کار سایر تیم‌های تولید فیلم نیز وقفه ایجاد کند.

فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings در ابتدا برای اکران در تاریخ ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ (۱۲ فوریه ۲۰۲۱) برنامه‌ریزی شده بود، اما حالا با تاخیری تقریباً ۳ ماهه در تاریخ ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ (۷ مِه ۲۰۲۱) روی پرده سینما می‌رود. دستین دنیل کرتون، کارگردان فیلم‌های The Glass Castle (قصر شیشه‌ای) و فیلم Just Mercy (فقط رحمت) سکان هدایت فیلم «شانگ-چی و افسانه‌ی ۱۰ حلقه» را در دست دارد و وظیفه نگارش فیلمنامه‌ی این فیلم ابرقهرمانی نیز برعهده‌ی دیوید کالاهام، نویسنده فیلم‌های Godzilla (گودزیلا) و Zombieland: Double Tap (سرزمین زامبی‌ها: شلیک نهایی) بوده است. شما می‌توانید نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید. 


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده