نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۱

رقابت‌های اختصاصی لیگ برتر انگلیس در FIFA 20 از امروز آغاز می‌شود

تورنمنت اختصاصی بازیکنان لیگ برتر انگلستان در بازی FIFA 20 از امروز و با حضور نمایندگان تمامی ۲۰ تیم حاضر در رقابت‌های لیگ برتر آغاز می‌شود.

باتوجه به تعطیلی اکثر رقابت‌های ورزشی جهان در پی بحران شیوع ویروس کرونا، تقریباً تمامی لیگ‌های معتبر جهان سعی کردند تا با برگزاری رقابت‌های دیجیتالی و آنلاین محتوای جالبی را برای طرفداران و مخاطبان خود فراهم کنند. تاکنون موارد مشابهی را در رقابت‌های NASCAR و NBA نیز شاهد بوده‌ایم. حالا و بعد از این‌که EA Sports رقابت‌های آنلاین فیفا 20 را در سطح اروپا برگزار کرد، لیگ برتر جزیره نیز قصد دارد از این فرصت برای سرگرم کردن طرفداران پرشمار خود استفاده کند. رقابت‌های ePL Invitational، با شرکت نمایندگانی از تمامی ۲۰ تیم حاضر در سطح اول فوتبال انگلستان، امروز آغاز خواهد شد.

توییت جدیدی که از سوی اکانت رسمی Premier League در توییتر منتشر شده، این خبر را به همراه پوستر این مسابقات منتشر کرده است.

FIFA 20

مسابقات ePL Invitational از تاریخ ۲۱ آپریل ۲۰۲۰ (امروز) و در طول پنج راند در بازی FIFA 20 آغاز می‌شوند. باتوجه به این که تمامی ۲۰ تیم شرکت کننده در این رقابت‌ها از سطح یکسانی برخوردار نیستند، این مسابقات به‌صورت یک تورنومنت حذفی یکپارچه برگزار نشده و ابتدا هشت تیم برای قرار گرفتن در جمع ۱۶ تیم برتر باهم رقابت خواهند کرد. اکثر شرکت کنندگان در این رقابت‌ها، خود بازیکنان تیم‌ها را تشکیل می‌دهند اما برخی از سلبریتی‌ها نیز همچون جاش فرانسسکی (Josh Franceschi) برای تیم آرسنال یا تام گرنان (Tom Grennan) برای منچستر یونایتد بازی خواهند کرد.

همانطور که گفته شد، اکثر شرکت کنندگان در این مسابقات، از میان بازیکنان حرفه‌ای باشگاه خود انتخاب شده‌اند. در این بین، نام‌های شناخته شده‌ای مانند موسی سیسوکو از تاتنهام، ریس جیمز از چلسی، ویلفرد اندیدی از لستر سیتی و دیگو یوتا از ولورهمتون نیز به چشم می‌خورند. ضمن این‌که ترند الکساندر آرنولد از لیورپول نیز بار دیگر به این رقابت‌ها بازخواهد گشت. مدافع راست بااستعداد لیورپول، هفته گذشته به‌طور غیرمنتظره‌ای از مسابقات Stay and Play Cup الکترونیک آرتز حذف شد. حالا آرنولد در مسابقات اختصاصی لیگ برتر به دنبال انتقام این شکست خواهد بود. با‌این‌حال، برجسته ترین شرکت کنندگان دور اول این مسابقات، رحیم استرلینگ از منچستر سیتی و ویلفرد زاها از کریستال پالاس خواهند بود. مشاهده رقابت دو تن از بهترین مهاجمان حال حاضر جهان در ابتدای این تورنمنت می‌تواند از لحظات جذاب این رقابت‌ها باشد.

رقابت‌های ePL Invitational در تاریخ ۲۱ آپریل، رأس ساعت ۷ صبح به وقت ET، (۱۵:۳۰ به وقت ایران) آغاز می‌شود. شما می‌توانید از طریق Twitch این مسابقات را در طول این هفته دنبال کنید. جایزه قهرمان این رقابت‌ها با هدف کمک به مبارزه علیه ویروس کرونا به مؤسسه خیریه خدمات درمانی انگلستان اهدا خواهد شد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده