احتمال عدم همکاری آهنگساز Doom Eternal با بتسدا برای ساخت آهنگ های پروژههای آینده
مدتی است که ساندترکهای بازی Doom Eternal بهصورت رسمی در دسترس کاربرانی قرار گرفته است که نسخه کالکتور ادیشن بازی را خریداری کرده بودند. بااینکه بعضی از آنها، از شنیدن موسیقیهای دوم ایترنال لذت بردهاند، اما تعدادی از کاربران هم بهخاطر کیفیت پایین این آلبوم نارضایتی خود را در فضای مجازی اعلام کردهاند.
در مقایسه با Doom محصول سال ۲۰۱۶، شاهد آلبومی هستیم که فشردهتر است. این گفته بدین معنا است که شرایط آهنگها و قرارگیری آنها در آلبوم بهخوبی میکس نشده است. طبق جدیدترین اخبار بازی، میگ گوردون، آهنگساز بازی Doom Eternal، در توییتر به این بازخوردها واکنش نشان داده است. وی اعلام کرده که کنترل کامل میکس کردن بسیاری از آهنگهای این آلبوم را برعهده نداشته است. میک گوردون دراینباره میگوید:
من آن آهنگها را میکس نکردهام و همچین کاری را انجام نمیدادم. میتوانید در این آلبوم تعداد بسیار کمی از تنظیمهای من نظیر Meathook ،Command و Control را بشنوید.
بااینحال گوردون اعلام نکرده که چرا آزادی کامل برای میکس کردن تمامی آهنگها را برعهده نداشته است، اما این اتفاق باعث شده تا او اذیت شود و به ناامیدی برسد. این ناامیدی به اندازهای است که گوردون اعلام کرده که به احتمال زیاد دیگر با بتسدا کار نخواهد کرد. میک گوردون جدا از آهنگسازی Doom Eternal، در گذشته وظیفه ساخت ساندترکهای بازیهایی مثل Prey ،Wolfenstein و Doom 2016 را برعهده داشته است. در ادامه یکی از کاربران در اینستاگرام از میک گوردون پرسیده است که آیا در نسخه بعدی دوم، شاهد آهنگهای او خواهیم بود یا خیر. گوردون دراینباره اعلام کرده است:
شک دارم که مجددا با بتسدا همکاری کنم.
بااینتفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم در آینده چه اتفاقهایی رخ میدهد و امیدواریم این مشکلات میان بتسدا و گوردون رفع شوند. میک گوردون یکی از آهنگسازهای مطرح بازیهای ویدیویی است و شرکتها و استودیوهای بزرگی خواهان همکاری با او هستند. نظر شما کاربران زومجی دراینباره چیست؟