// سه شنبه, ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۲۸

فرد افشاکننده اطلاعات بازی Spider-Man 2 به دروغ‌گویی خود اعتراف کرد

تقریبا شکی وجود ندارد که استودیو اینسامنیاک گیمز نهایتا ماه‌ها بعد بالاخره از دنباله‌ی بازی موفق Marvel's Spider-Man رونمایی خواهد کرد. ولی فعلا می‌دانیم شایعه‌ی عظیم مطرح‌شده درباره‌ی آن دروغین و غلط است.

در چندین ساعت گذشته تعداد قابل توجهی از رسانه‌های دنیای بازی‌های ویدیویی همزمان با هشدار دادن به مخاطب‌های خود مبنی‌بر اینکه شاید با خواندن اطلاعات جدید قسمت‌هایی یک بازی پلی استیشن 5 برای آن‌ها اسپویل شود، یک شایعه‌ی گسترده و پرجزئیات درباره‌ی قسمت دوم بازی Marvel's Spider-Man را به اشتراک گذاشتند. این شایعه توسط شخصی ناشناخته و بدون اعتبار قبلی منتشر شده بود اما به قدری جزئیات آن زیاد بودند که خیلی‌ها می‌توانستند به واقعی بودنش بیاندیشند.

ماجرا حتی تا جایی جلو رفت که رسانه‌های سخت‌گیرتر هم باتوجه‌به تمایل بسیار زیاد مردم به شنیدن این اطلاعات، شایعه‌ی مورد اشاره را با تاکید روی غیر قابل اطمینان بودن محتوایش منتشر کردند. بالاخره «اسپایدرمن» اینسامنیاک گیمز که سال ۲۰۱۸ به دست دارندگان پلی استیشن 4 رسید، پرفروش‌ترین بازی انحصاری تاریخ پلی‌ استیشن روی یک پلتفرم و پرفروش‌ترین بازی ابرقهرمانی تاریخ است و تقریبا همه می‌خواهند سریع‌تر اطلاعات زیادی راجع به بازی Spider-Man 2 کسب کنند. ولی فرد منتشرکننده‌ی آن اطلاعات به‌تازگی آب پاکی را روی دست تک‌تک طرفدارها ریخته است:

از شما به‌خاطر ۲۴ ساعتِ سرگرم‌کننده‌ای که گذشت، سپاسگزارم. این اطلاعات لورفته‌ی جدید همگی ساختگی و بیرون‌آمده از تلاش برای بهتر کردن وضعیت خسته‌کننده‌ی دوران قرنطینه بودند. من مواردی را که دوست دارم به بازی اول اضافه شوند و دنباله‌ی آن را بهتر کنند، به‌عنوان یک طرفدار جدی مرد عنکبوتی به دروغ در قامت اطلاعات افشاشده به اشتراک گذاشتم. اصلا هم فکر نمی‌کردم که ماجرا به این سرعت در گوشه به گوشه‌ی اینترنت پخش شود.

یک‌بار دیگر فضای مجازی به همه ثابت کرد که هم‌اندازه با پرشده از اطلاعات بودن، گاهی می‌تواند بی‌رحم و سرتاسر دروغین نیز به‌نظر برسد؛ مسئله‌ای که گیمرها شاید بیشتر از مخاطب‌های انواع‌واقسام مدیوم‌های دیگر در سال‌های اخیر با آن درگیر بوده‌اند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده