نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۲۸

نتفلیکس تاریخ انتشار فیلم The Lovebirds را اعلام کرد

پس از اینکه مشخص شد فیلم The Lovebirds قرار است به‌جای اکران در سینماها از شبکه نتفلیکس منتشر شود، حال تاریخ انتشار این فیلم کمدی اعلام شده است.

شیوع گسترده ویروس کرونا باعث شد تا اکران فیلم‌های متعددی با تاخیر مواجه شود، اما فیلم‌هایی نیز بودند که استودیوها تصمیم گرفتند تا به‌جای اکران آن در سالن‌های سینما، در پلتفرم‌های دیجیتالی یا سرویس‌های استریم منتشر کنند و فیلم The Lovebirds (لاوبردز) یکی از این فیلم‌ها است که پس از لغو اکران آن در سینماها، اکنون قرار است از شبکه نتفلیکس منتشر شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه نت فلیکس تاریخ انتشار این فیلم کمدی عاشقانه را تایید و اعلام کرده است. شبکه Netflix اعلام کرد که فیلم The Lovebirds قرار است در تاریخ ۲۲ می ۲۰۲۰ (۲ خرداد ۱۳۹۹) از این سرویس استریم منتشر شود. همچنین نتفلیکس تریلری از این فیلم کمدی را نیز منتشر کرده که در آن شاهد تصاویر متعددی از اتفاقات آن هستیم و بیشتر با اتفاقاتی که قرار است در آن مشاهده کنیم، آشنا می‌شویم. 

شما در ادامه می‌توانید تریلر فیلم The Lovebirds را در صفحه رسمی نتفلیکس در یوتیوب تماشا کنید

فیلم The Lovebirds که یک فیلم کمدی رمانتیک یا عاشقانه و اکشن است، داستان یک زوج جوان را دنبال می‌کند که به‌طور اتفاقی وارد داستان و اتفاقات یک قتل مرموز می‌شوند. حال آن‌ها در این ماجراجویی در تلاش هستند تا از این پرونده قتل خلاص شوند، اما در ادامه مشکلات زیادی به‌وجود می‌آید. کمیل نانجیانی، ایسا ری، آنا کمپ، پاول اسپارکس و کایل بورنهایمر، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Lovebirds حضور دارند و به‌ایفای نقش پرداخته‌اند. مایکل شوالتر وظیفه کارگردانی این فیلم کمدی را براساس فیلمنامه‌ای از آرون آبرامز و برندان گال بر عهده داشته است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده