// دوشنبه, ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۳۲

بازی Picross S4 برای نینتندو سوییچ معرفی شد

نسخه‌ی چهارم بازی Picross S برای نینتندو سوییچ به همراه تریلری معرفی شد.

سری بازی Picross S یک سری محبوب از سازنده‌ی بازی‌های پازلی nonogram یعنی استودیو Jupiter است که طی چند سال گذشته روی نینتندو سوییچ عرضه شده است. بازی Picross S4 آخرین نسخه از سری بازی Picross محسوب می‌شود. اگرچه این بازی فاقد جذابیت‌های بازی Picross 3D یا داستانی جالب مانند بازی Murder by Numbers است، اما بازی Picross S4 این مسئله را با استفاده از بهترین معماهای بازی Picross که می‌توانید بازی کنید، جبران می‌کند. بدیهی است که برخی از بازی‌های پازلی Picross موجود برای مخاطبان بیشتری جذاب باشند اما برای طرفداران پر و پا قرص پازل‌های Picross، نسخه‌ی چهارم بازی Picross S بهترین گزینه است.

اگر به‌دنبال بازی‌ پازل‌های Picross خالص هستید، سری Picross S بسیار به این موضوع پابند است. استودیو Jupiter چهار حالت حل پازل مختلف دارد و همه‌ی این حالت‌ها به بازی S4 باز می‌گردند. آن‌ها همچنین در بخش جدید Extras چندین معمای غول پیکر را اضافه کرده‌اند. پس از خرید بازی Picross S4، چهار بخش باز می‌شود اما اگر پازل‌های دیگری از بازی‌های دیگر این سری را بازی کرده باشید به معما‌های بیشتری دسترسی پیدا خواهید کرد. در کل، تعداد ۴۸۵ پازل جدید در بازی Picross S4 وجود خواهد داشت. بزرگ‌ترین به‌روزرسانی جدید شامل تغییراتی در حالت چند نفره و گزینه‌های بیشتر برای اختصاص دادن به رنگ مربع شما خواهد بود. اما درنهایت، تنها چیزی که باید بدانید این است که پازل‌های Picross بیشتری در راه است.

بازی Picross S4 در تاریخ ۴ اردیبهشت ماه برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از این بازی را تماشا کنید.

دانلود از آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده