نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۱

تریلر کوتاه Defending Jacob ما را بیشتر با وقایع سریال آشنا می‌کند

شبکه‌ی اپل تریلر کوتاه جدیدی از سریال جنایی درام Defending Jacob منتشر کرد که ما را بیشتر در جریان وقایع سریال می‌گذارد.

مطابق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه‌ی اپل تریلر جدیدی از سریال مورد انتظار Defending Jacob (دفاع از جیکوب) منتشر کرد که با اقتباس از رمانی درام و جنایی با همین نام به قلم ویلیام لندی ساخته می‌شود. این تریلر کوتاه حاوی گفت‌وگوهایی با کارگردان، نویسنده و بازیگران اصلی سریال است که از دشواری‌های پرورش فرزندان و اینکه والدین تا کجا برای فرزندانشان پیش می‌روند، سخن می‌گویند. سریال «دفاع از جیکوب» در ۸ قسمت تولید شده است و با پخش ۳ اپیزود ابتدایی در تاریخ ۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ (۲۳ آوریل ۲۰۲۰) کارش را آغاز می‌کند و ۵ قسمت دیگر نیز به‌شکل هفتگی پخش خواهند شد. شما می‌توانید تریلر تازه‌ی این سریال جنایی را در ادامه‌ی مطلب مشاهده کنید.

دانلود از وب‌سایت آپارات

سریال Defending Jacob سریالی با داستان گیرا، کاراکتر-محور و مهیج توصیف شده است که برای تولید آن از رمان مربوط‌به سال ۲۰۱۲ ویلیام لندی که انتشارات راندوم هاوس وظیفه‌ی انتشارش را برعهده داشت، استفاده شده است. داستان این سریال در مورد یک جنایت هولناک در شهری کوچک در ماساچوست است و ماجراهای یک دستیار دادستان منطقه را دنبال می‌کند که خودش را بین «تعهد به اجرای قانون» و «عشق بی‌قیدوشرط نسبت به پسر ۱۴ ساله‌اش که متهم به قتل است»، مستاصل می‌یابد. مارک بامبک، نویسنده‌ی فیلم‌های War for the Planet of the Apes (جنگ برای سیاره‌ی میمون‌ها) و The Wolverine (ولورین) فیلمنامه‌ی سریال «دفاع از جیکوب» را به رشته‌ی تحریر در آورده است و دو شرکت پارامونت تله‌ویژن و انانیمس کانتنت وظیفه‌ی تولید آن را برعهده دارند. مورتن تیلدام که بیشتر برای کارگردانی سریال Jack Ryan (جک رایان) و فیلم The Imitation Game (بازی تقلید) شناخته می‌شود، سکان هدایت سریال را در دست دارد و در کنار کریس ایوانز به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی اجرایی آن نیز فعالیت می‌کند.

کریس ایوانز، بازیگر فیلم‌های Gifted (بااستعداد) و Knives Out (چاقوکشی)، پس از گذشت ۱۳ سال از زمانی که در سریال Skin (پوست) شبکه‌ی فاکس نقش‌آفرینی کرد، برای ایفای نقش اصلی یک سریال جلوی دوربین می‌رود. علاوه‌بر ایوانز که در نقش اندی باربر ظاهر می‌شود، میشل داکری (بازیگر سریال Downton Abbey) نقش لاری باربر، جیدن مارتل (بازیگر فیلم‌های The Book of Henry و It) نقش جیکوب باربر، چری جونز (بازیگر سریال The Handmaid's Tale) نقش جوانا کلاین، پابلو شرایبر (بازیگر سریال American Gods) نقش نیل لاگیدایس، سکینه جعفری (بازیگر سریال Timeless) نقش لین کاناوان، بتی گابریل (بازیگر فیلم Get Out) نقش پائولا دافی، پل وسلی (بازیگر سریال The Vampire Diaries) نقش بابی، لیتون میستر (بازیگر سریال Gossip Girl) نقش سارا، کاترینا گراهام (بازیگر سریال The Vampire Diaries) نقش رُز، دنیل هنشال (بازیگر فیلم The Babadook) نقش لئونارد پاتز، مت لنتر (بازیگر سریال Timeless) نقش جیسون، پورنا جاگاناتان (بازیگر سریال The Night Of) نقش دکتر الیزابت وگل و جیک پیکینگ (بازیگر فیلم Horse Girl) نقش جیک را در سریال Defending Jacob ایفا می‌کنند.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده