// دوشنبه, ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۳۲

تصاویر جدید Microsoft Flight Simulator ظاهر زیبای بازی را به نمایش می‌گذارد

به‌تازگی تصاویر جدیدی از نسخه آلفا بازی Microsoft Flight Simulator توسط کاربران منتشر شده است که ظاهر خیره کننده بازی را نشان می‌دهد.

بازی شبیه‌ساز خلبانی Microsoft Flight Simulator، در تاریخ نامشخصی از سال جاری میلادی برای کاربران کامپیوتر و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد. مدتی پیش نسخه آلفا Microsoft Flight Simulator در فازهای مختلف در دسترس کاربرانی قرار گرفت که ثبت نام کرده بودند. این بازی جزو آن دسته از آثاری است که شاید همه‌پسند نباشد و تنها کاربران علاقه‌مند به بازی‌های شبیه‌ساز را سرگرم کند، اما از نظر بصری در سطح جهانی ظاهر خواهد شد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، به‌تازگی تعدادی از کاربران نسخه آلفا Microsoft Flight Simulator تصاویری را از این بازی منتشر کرده‌اند که ظاهر بصری بازی را نشان می‌دهد. در جریان تصاویر منتشر شده، شاهد طراحی بسیار زیبای محیط‌های بازی و همچنین فرودگاه‌ها هستیم. نکته‌ی جالب توجه تصاویر منتشر شده، این است که تمامی آن‌ها مربوط‌به نسخه آلفا بازی می‌شود و انتظار می‌رود که در نسخه نهایی شاهد خیره‌کننده‌تری باشیم. 

استودیو Asobo، سازنده Microsoft Flight Simulator، جدا از بخش بصری، تلاش کرده تا تمامی فرودگاه‌ها و نقاط مختلف جهان را در بازی خود شبیه‌سازی کند. ازاین‌رو کاربران به‌هنگام پرواز می‌توانند یه سراغ کوچک‌ترین فرودگاه‌های جهان هم بروند. در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از نسخه آلفا Microsoft Flight Simulator را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. 


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده