نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۱

ریمستر Call of Duty Modern Warfare 3 احتمالا در دست ساخت قرار دارد

براساس ادعای یکی از فاش کنندگان شناخته شده‌ی اطلاعات Call of Duty، نسخه بازسازی شده (ریمستر) کمپین داستانی Modern Warfare 3 نیز در آستانه انتشار قرار دارد.

چندماه گذشته، برای طرفداران مجموعه Call of Duty بسیار شلوغ و پر سر و صدا سپری شده است. بعد از انتشار بازی Call of Duty: Modern Warfare، بازی موبایلی Call of Duty، بازی بتل رویال Warzone و سپس ریمستر Modern Warfare 2 را داشتیم که هفته‌ها و ماه‌های هیجان انگیزی را برای هواداران شوتر اول شخص اکتیویژن رقم زده است. حالا به نظر می‌رسد که Activision به وضوح تمایل دارد که این روند را ادامه دهد. براساس اخباری در روزهای اخیر و در رابطه با برنامه‌های بعدی این استودیو پوشش داده شد، در ادامه سال جاری میلادی ریبوت Black Ops را خواهیم داشت. اما به نظر می‌رسد که در این بین، یک ریمستر جدید نیز در دست ساخت قرار خواهد داشت.

TheGamingRevolution یکی از کاربران شناخته شده یوتیوب است که همواره در فاش کردن اطلاعات مرتبط با مجموعه Call of Duty فعال بوده است. TheGamingRevolution به تازگی پست جدیدی را در کانال یوتیوب خود منتشر کرده که آغاز روند توسعه Call of Duty: Modern Warfare 3 Remastered را تأیید می‌کند. ظاهراً روند توسعه ریمستر این بازی به همراه Modern Warfare 2 در جریان بوده و در ابتدا قرار بود تا هردوی آن‌ها در سال ۲۰۱۸ منتشر شوند. اما بعد از حوادث تیراندازی دالاس در ایالات متحده، روند توسعه آن متوقف شده است.

Call of Duty Modern Warfare 3

ظاهراً ریمستر بازی مدرن وارفیر 3 با استفاده از همان موتور گرفیکی ساخته می‌شود که در طراحی نسخه بازسازی شده دو قسمت قبلی Modern Warfare مورد استفاده قرار گرفته بود. ضمناً براساس ادعای این کاربر، ریمستر جدید اکتیویژن نیز مانند MW2 تنها بخش تک نفره و داستانی بازی اصلی خود را دربر خواهد گرفت. اکتیویژن قصد دارد تا با حذف قسمت‌های مولتی‌پلیر سایر بازی‌های بازسازی شده خود، از کاهش تمرکز جامعه بازیکنان آنلاین خود از Call of Duty: Modern Warfare جلوگیری کند. این موضوعی است که به تأیید این شرکت نیز رسیده است.

در صورتی که این خبر صحت داشته باشد، براساس قرارداد Activision و سونی در سال ۲۰۱۶، نسخه بازسازی شده Modern Warfare 3 نیز برای یک مدت زمان محدود به صورت انحصاری برای پلی استیشن 4 عرضه خواهد شد.

مثل همیشه، لازم است تا قبل از انتشار اخبار رسمی، این گونه اطلاعات را کاملاً جدی تصور نکنیم. اما باتوجه به سابقه اکتیویژن در این موضوع به خصوص، چنین اقدامی چندان هم غیرمنتظره به نظر نخواهد رسید. در هر حال، به محض انتشار اخبار تکمیلی، اطلاعات مربوطه به شما کاربران زومجی مخابره خواهد شد.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده