// دوشنبه, ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۰

معرفی بازی موبایل Harvest Town؛ زندگی یک مزرعه دار

در بازی موبایل Harvest Town شما در نقش یک مزرعه‌دار قرار می‌گیرید و باید خانه کهنه خود را بازسازی و مزرعه‌ بزرگی را مدیریت کنید. با معرفی این بازی همراه زومجی باشید.

یکی از سبک‌های پرطرفدار بازی‌ها، سبک شبیه‌سازها هستند. این نوع بازی‌ها طرفدران بسیار زیادی در دنیا دارند و از زمانی‌که بازی‌های موبایل رونق گرفتند استودیوهای زیادی به ساخت این سبک برای این پلتفرم روی آورده‌اند. شبیه‌سازها انواع مختلفی دارند که یکی از آن‌ها شبیه‌ساز زندگی است که بازی‌های زیادی بر این اساس ساخته شده است. به‌عنوان مثال سری بسیار محبوب The Sims که چندین سال است با عرضه نسخه‌‌های مختلفی گیمرها را به سمت خود جذب کرده‌اند. بااین‌حال برخی استودیوها، با خلاقیت خود بازی‌های جالبی را در این سبک طراحی کرده‌اند. یکی از این بازی‌ها Harvest Town ساخته استودیوی Avid است که با تلفیق شبیه‌ساز زندگی و مزرعه‌داری بازی جالب و پرمحتوایی طراحی کرده است. با معرفی این بازی همراه ما باشید.

Harvest Town

در این دهکده می‌توانید با مردم صحبت کنید و داستان آن‌ها را بشنوید و همینطور در جشن‌ها و مسابقات آن‌‌ها شرکت کنید

اگر از گیمرهای قدیمی باشید قطعا سری بازی Harvest Moon را به خاطر دارید. در این بازی شما در نقش کاراکتی قرار می‌گیرید که به خاطر یه سری موارد مزرعه‌ای بزرگ را در اختیارتان قرار می‌دهد و باید آن را به مدت سه سال مدیریت کنید. حال بازی اندروید Harvest Town با الهام از نام و همینطور ساختاری آن  اثری را برای گیمرهای نسل امروز ساخته است. در این بازی قبل شروع، باید نام و جنسیت کاراکتر خود را انتخاب کنید. سپس از آن داستان کوتاه تعریف می‌شود و نتیجه این می‌شود که باید خانه قدیمی که در مزرعه قرار دارد را بازسازی و همینطور مزرعه را به روزهای خوبش برگردانیم. شما در بازی باید ازطریق پرورش میوه، سبزیجات و برخی فراورده‌ها و فروش آن‌ها به کامیونی که برخی اوقات به مزرعه شما سر میزند کسب و درآمد کنید. بازی نقشه‌ی بزرگ و مناسبی دارد و انواع جاهای دیدنی و در آن قرار گرفته است. از دیگر موارد، شما می‌توانید با خرید برخی حیوانات اهلی مثل گاو، مرغ و غیره از فراورده‌های آن‌ها استفاده کنید. به جز این موارد در این دهکده می‌توانید با مردم صحبت کنید و داستان آن‌ها را بشنوید و همینطور در جشن‌ها و مسابقات آن‌‌ها شرکت کنید. به‌طور کلی نمی‌توان بازی را کامل شرح داد و باید حتما آن را تجربه و تمام موارد بازی را جست‌وجو کنید.

در بازی فروشگاهی وجود دارد و از این طریق می‌توانید محصولات مختلفی را خریداری کرده و از آن استفاده کنید

گیم‌پلی بازی شامل موارد زیادی است، شما باید در ابتدا به صندوق ابزار سر بزنید و وسایل مورد نیازی مانند داس، تبر و غیره را بردارید و به کنار علف‌های هرز رفته و با کلیک روی داس آن‌ها را درو کنید یا با پتک سنگ‌ آن‌ها را بشکنید. برای اینکه بتوایند دانه‌‌ی میوه‌ها را بکارید در ابتدا باید علف‌های هرز را از بین برده و در ادامه با بیل زمین را کنده و دانه‌ مورد نظر را انتخاب و بکارید. بازی به نکات ریز  هم توجه کرده و باید بعد از کاشت دانه‌ها در زمان‌های مناسب آن‌ها را آبیاری کنید. برای برخی کار‌ها باید حتما منابع و پول کافی داشته باشید و شما می‌توانید ازطریق فروش محصول یا ازطریق خرید‌های درون برنامه‌ای آن‌ها را به‌دست بیاورید. ازطریق وسایل نقلیه‌ای که به‌دست می‌آورید می‌توایند بین مناطق مختلف جابه‌جا شوید که امیدوارم در آپدیت‌های بعد حذف شود. در بازی می‌توایند ازطریق ماهگیری و فروش‌ آن منابع مختلفی را جمع آوری کنید؛ برای اینکار بعد از اینکه درکنار برکه مشغول ماهگیری شدید و قلاب شروع به تکان خوردن کرد باید با انتخاب دکمه دست یک چالش کوچک را انجام دهید. شما باید یک خط سفید را بین قسمت سبز نگه دارید که در اوایل کمی سخت به نظر می‌آید. البته اگر بعد بالا امدن چوب ماهگیری بدشانس نباشید و به‌جای ماهی یک لنگ کفش را با زحمت بالا نکشید.

Harvest Town

گرافیک بازی به شکل پیکسلی است و تیم سازنده به بهترین شکل آن طراحی کرده است. در بازی محیط‌های بسیار متنوع و مختلفی وجود دارد که هر کدام زیبایی و جذابیت خاص خود را دارند و حس خوبی را به مخاطب منتقل می‌کند. همینطور موسیقی بازی مانند اثر که از آن الهام گرفته شده  بسیار دقیق و گوش‌نواز کارشده است. بازی جدید استودیوی Avid که می‌توان بازی Harvest Town را اولین ساخته حرفه‌ای آن‌ها دانست، یک اثر بسیار جذاب که می‌تواند حسابی شما را غرق محیط و کار‌های مختلف کند، شما‌ می‌توانید در مزرعه کار و همینطور در مسابقات اسب سواری دهکده شرکت کنید. بازی در حال حاضر در مرحله دسترسی زودهنگام است و می‌تواند در آینده محتواهای جالبی‌تری در آن مشاهده کرد. بااین‌حال، اگر به بازی‌های شبیه‌ساز زندگی علاقه دارید قطعا این بازی را نباید از دست بدهید، بازی‌ای که می‌تواند ساعات خوشی را برای شما فراهم کند.

بازی Harvest Town هم‌اکنون برای سیستم‌عامل اندروید منتشر شده است و می‌توانید ازطریق لینک‌های زیر آن را دانلود و از بازی کردن لذت ببرید.

دانلود بازی Astalo
برای تمام مقالات معرفی بازی‌های موبایل به این صفحه مراجعه کنید.

برای اطلاع از مشخصات فنی، قیمت گوشی و دیگر موارد لازم برای خرید موبایل می‌توانید از بخش محصولات زومیت استفاده کنید و به‌روزترین قیمت گوشی سامسونگ، قیمت گوشی شیائومی، قیمت گوشی هواوی و قیمت آیفون را در این بخش مشاهده کنید؛ همچنین علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق و پاسخ به پرسش‌های شما، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده