نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۳۱

قابلیت Photo Mode به بازی Death Stranding آمد

هیدئو کوجیما، کارگردان بازی Death Stranding، با انتشار توییتی به‌صورت رسمی اعلام کرد که بالاخره قابلیت Photo Mode در دسترس کاربران پلی استیشن 4 قرار گرفت.

پس از جدایی از کونامی و تاسیس استودیوی شخصی و مستقل خود، بالاخره هیدئو کوجیما سال ۲۰۱۹ یکی از بحث‌برانگیزترین و بلندپروازانه‌ترین بازی‌های ویدیویی را روانه بازار کرد. Death Stranding به‌دلیل داستان پیچیده و البته استفاده از بازیگرهای نام‌آشنا سینما و تلویزیون، توانست مورد توجه مردم و طرفداران قرار بگیرد. شخصیت اصلی بازی Death Stranding سم پورتر بریجز با بازی نورمن ریداس است.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که مدتی پیش تیم سازنده با انتشار تریلری به‌صورت رسمی اعلام کرد که بازی جهان‌باز دث استرندیگ دیگر در انحصار کنسول پلی استیشن 4 نخواهد بود و به‌زودی یعنی در تاریخ ۱۳ خرداد ماه ۹۹ (۲ ژوئن ۲۰۲۰) کاربران پلتفرم پی سی نیز می‌توانند این بازی پرسروصدا را تجربه کنند.

در بازی‌های جهان‌باز که محیط آن با دقت و جزییات فراوانی طراحی شده‌اند، معمولا قابلیت عکاسی (Photo Mode) بسیار مورد توجه علاقه‌مندان و طرفداران بازی قرار می‌گیرد. چندی پیش استودیوی کوجیما پروداکشنز (Kojima Productions) اعلام کرد که نسخه پی‌سی بازی علاوه‌بر اینکه از صفحه نمایش اولتراواید (فوق عریض) پشتیبانی می‌کند، از همان روز عرضه میزبان حالت Photo Mode نیز خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند لحظات دلخواه خود را ثبت کنند.

بازی Death Stranding

پس از اعلام رسمی این خبر، کوجیما تایید کرد که تیم سازنده سخت در تلاش است تا این ویژگی را طی یک آپدیتی در اختیار کاربران نسخه پلی استیشن 4 بازی نیز قرار دهد. خبر خوشحال کننده برای این دسته از گیمرها این است که بالاخره روز موعود فرا رسید و باتوجه به جدیدترین اخبار بازی، هیدئو کوجیما در حساب رسمی توییتر خود اعلام کرد که به‌روز رسانی رایگان نسخه ۱.۱۲ بازی روی پلی استیشن 4 که درحال حاضر در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد، این ویژگی را به بازی اضافه می‌کند.

باتوجه به اطلاعات منتشر شده، گیمرها می‌توانند با اعمال این به‌روزرسانی، زوایای تصویر، رنگ و قاب آن را طبق سلیقه خود تغییر دهند. نکته قابل توجه و جالب این است که حالت صورت سم، شخصیت اصلی بازی، در تصاویر قابل تغییر خواهد بود.

اگر شما هم بازی دث استرندیگ را تجربه کرده‌اید، لطفا نظرات خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده