نویسنده: مهرداد داودی
// پنجشنبه, ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۱

اولین تصویر فیلم قاتل و وحشی نوید فیلمی متفاوت را می دهد

نخستین تصویر رسمی از فیلم سینمایی قاتل و وحشی ساخته حمید نعمت الله منتشر شده است، تصویری که نوید فیلمی متفاوت در سینمای ایران را می‌دهد.

فیلم سینمایی «قاتل و وحشی» جدیدترین ساخته حمید نعمت الله است. این فیلم ایرانی پیش از این قرار بود در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر رونمایی شود که البته، این اتفاق رخ نداد. همچنین تولید فیلم در سال گذشته به دلیل مشکل در بودجه، برای مدتی متوقف شد. حالا، بنابر جدیدترین اخبار سینمای ایران؛ نخستین تصویر از فیلم سینمایی «قاتل و وحشی» منتشر شده است. تصویری که نوید فیلمی متفاوت در سینمای ایران را می‌دهد. در تصویر مذکور، شاهد نمایی از گریم لیلا حاتمی در فیلم «قاتل و وحشی» هستیم. نخستین تصویر از فیلم سینمایی «قاتل و وحشی» به قرار زیر است.

فیلم قاتل و وحشی

فیلم سینمایی «قاتل و وحشی» به کارگردانی حمید نعمت الله و سرمایه گذاری محمدصادق رنجکشان ساخته شده است. فیلم سینمایی «قاتل و وحشی» با بازی لیلا حاتمی، امین حیایی، شهرام حقیقت دوست و ستاره اسکندری ساخته شده است. حمید نعمت الله پیش از این فیلم‌های «بوتیک»، «آرایش غلیظ»، «بی‌پولی»، «رگ خواب» و «شعله‌ ور» را ساخته است. وی در فیلم‌های «بی‌پولی» و «رگ خواب» با لیلا حاتمی همکاری کرده است. لیلا حاتمی همچنین سابقه بازی را در فیلم‌های «لیلا»، «جدایی نادر از سیمین»، «در دنیای تو ساعت چند است؟» و «بمب؛ یک عاشقانه» دارد. امین حیایی پیش از این در فیلم سینمایی «شعله‌ور» با حمید نعمت الله همکاری کرده است. وی سابقه بازی را در فیلم‌های «چشم و گوش بسته»، «درخونگاه»، «خانم یایا» و «دارکوب» بازی کرده است.

ستاره اسکندری یکی دیگر از بازیگران فیلم سینمایی «قاتل و وحشی» است. وی اولین فیلم خود یعنی «حریف دل» را در سال ۱۳۷۵ بازی کرد. این بازیگر سابقه بازی را در فیلم‌های «قصه پریا»، «ملاقات»، «فردا»، «سرو زیر آب» و «هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند» دارد. شهرام حقیقت‌دوست، بازیگر فیلم سینمایی «قاتل و وحشی» است. این بازیگر با بازی در فیلم «درخت گلابی» در سال ۱۳۷۶ به سینما وارد شد. شهرام حقیقت دوست در فیلم‌هایی نظیر «غوغا»، «عطش»، «موش»، «لابی»، «زیر سقف دودی»، «عطر داغ» و «معکوس» بازی کرده است. 

شما کاربران زومجی درباره نخستین تصویر فیلم سینمایی «قاتل و وحشی» چه نظری دارید؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده