// پنجشنبه, ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۰۱

جدیدترین بازی های اندروید و آیفون؛ از R.B.I. Baseball 20 تا Bleach: Immortal Soul

این هفته از بازی آنلاین و جذاب Meka Hunters.io گرفته تا دو بازی Blight Night: You Are Not Safe و Red and Blue را برای اندروید و iOS داریم.

در جریان هفته دوم فروردین ماه، علاقه‌مندان به بازی‌های نقش آفرینی، می‌توانند بازی آیفون و اندروید Ara Fell: Enhanced Edition را تجربه کنند. این در حالی است که کاربران علاقه‌مند به انیمیشن‌های ژاپنی هم می‌توانند بازی اندروید و آیفون Bleach: Immortal Soul را تجربه کنند. در ادامه نگاهی مختصر به بازی‌های عرضه شده در هفته دوم فروردین ماه خواهیم انداخت.

در صورتی که به‌دنبال بازی‌ برای گوشی‌های اندرویدی می‌گردید، می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل زومجی نگاهی به صدها بازی اندروید و آیفون معرفی شده در زومجی بیندازید. شما همچنین می‌توانید در صفحه بهترین بازی های اندروید به لینک دانلود و معرفی صدها بازی اندروید دسترسی داشته باشید.

Ara Fell: Enhanced Edition

Ara Fell: Enhanced Edition

Ara Fell: Enhanced Edition یک بازی نقش‌آفرینی شرقی با طراحی‌های ۱۶ بیتی است. در جریان نسخه Enhanced Edition شاهد اعمال تغییراتی مثل اضافه شدن کلاس‌های مبارزه‌ای جدید، سیستم مبارزات تغییریافته، مراحل فرعی و مهارت‌های جدید و موارد دیگری هستیم.

دانلود بازی Ara Fell: Enhanced Edition

Bleach: Immortal Soul

Bleach: Immortal Soul

علاقه‌مندان به انیمه بلیچ می‌توانند در هفته دوم فروردین ماه به‌سراغ بازی Bleach: Immortal Soul بروند. این بازی سعی دارد بخشی از داستان انیمه را به‌تصویر بکشد و شاهد کاراکترهای دوست داشتنی جهان بلیچ هم هستیم.

دانلود بازی Bleach: Immortal Soul

Blight Night: You Are Not Safe

Blight Night: You Are Not Safe

در جریان بازی Blight Night: You Are Not Safe، بازیکنان هدایت سانی بارستو را برعهده می‌گیرند، شخصی‌که متوجه می‌شود در شرایطی زنده مانده است که سایر شهروندان، به‌خاطر شیوع یک بیماری کشته شده‌اند. در ادامه باید علت این اتفاق را متوجه شوید.

دانلود بازی Blight Night: You Are Not Safe

Bomb Chicken

Bomb Chicken

Bomb Chicken را می‌توان یک بازی متفاوت و سرگرم کننده دانست. در این بازی بازیکن هدایت مرغی را برعهده می‌گیرد که پس از رخ دادن یک اتفاق، بمب می‌گذارد. ازاین‌رو باید از ویژگی جدید خود استفاده کنید تا داستان بازی را پیش ببرید.

دانلود بازی Bomb Chicken

Carcassonne – Tiles and Tactics

Carcassonne – Tiles and Tactics

Carcassonne – Tiles and Tactics یک بازی جذاب و هیجان‌انگیز است که در جریان آن کاربر باید به‌واسطه‌ی کاشی‌های مختلف یک شهر قرون وسطایی را بسازد. سپس با اضافه کردن کاشی‌های دیگر مواردی مثل جاده یا مناظر طبیعی را برای شهر خود به‌وجود بیاورد.

دانلود بازی Carcassonne – Tiles and Tactics

Charterstone: Digital Edition

Charterstone: Digital Edition

Charterstone: Digital Edition جزو آن دسته از بازی‌هایی است که ارزش تکرار بالایی دارد و بازیکنان می‌توانند مدام نقشه‌های بازی را تغییر دهند و تجربه‌ی متفاوتی را در این بازی استراتژی با المان‌های بردگیم کسب کنند.

دانلود بازی Charterstone: Digital Edition

Cubether

Cubether

توضیح: در جریان Cubether، بازیکنان باید به‌واسطه پلتفرم‌های مختلف و اعمال تغییرات روی آن‌ها مراحل بازی را پست سر بگذارند. همچنین ساختار پلتفرم‌ها و مکعب‌های بازی هم به‌گونه‌ای است که با تغییر آن‌ها، سایر مکعب‌ها هم تغییر می‌کنند.

دانلود بازی Cubether

Freeze Whiz

Freeze Whiz

 Freeze Whiz یک بازی جالب و بامزه است و شما را در نقش یک پنگوئن قرار می‌دهد. ساختار کژوال و ساده بازی به شما اجازه می‌دهد تا لحظات سرگرم کننده و جذابی را کسب کنید.

دانلود بازی  Freeze Whiz

HitNut

HitNut

HitNut بازیکن را در نقش یک سنجاب قرار می‌دهد که باید به‌دنبال غذا بگردد. ازاین‌رو باید از حیوانات و سایر موانع داخل بازی استفاده کنید تا بتوانید غذا جمع‌آوری کنید.

دانلود بازی HitNut

Infinite Mystery Room Escape

Infinite Mystery Room Escape

تیم سازنده سعی دارد ازطریق بازی Infinite Mystery Room Escape یک تجربه‌ی متفاوت را ارائه دهد. بازیکنان باید با پیدا کردن آیتم‌های مخفی در محیط، راه فرار خود را پیدا کنند.

دانلود بازی Infinite Mystery Room Escape

Iota

Iota

Iota را می‌توان یک بازی پلتفرمر هیجان‌انگیز و چالش‌برانگیز دانست. در این بازی خبری از پرش نیست و مکانیسم‌های گیم‌پلی بازی بسیار ساده هستند. تیم سازنده از ۳۶ مرحله مختلف را طراحی کرده است که می‌تواند نزدیک به پنج ساعت محتویات را در اختیار شما قرار دهد.

دانلود بازی Iota

Maze Ball Fun

Maze Ball Fun

اگر علاقه‌مند به بازی‌های هزارتو دارید، Maze Ball Fun می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد. در هر مرحله با یک هزارتو متفاوت روبه‌رو می‌شوید که باید توپ را به خارج از محیط هدایت کنید.

دانلود بازی Maze Ball Fun

Meka Hunters.io

Meka Hunters.io

Meka Hunters.io یک بازی چندنفره سوم شخص است که در نقش ربات‌های جنگی قرار می‌گیرد و باید سایر بازیکنان را از بین ببرید. تیم سازنده برای سرگرم کردن کاربران تنها از یک حالت Free for All استفاده کرده است.

دانلود بازی Meka Hunters.io

Missile Command: Recharged

Missile Command: Recharged

 در جریان Missile Command: Recharged، کاربران با یک بازی سرعتی و اکشن روبه‌رو خواهند شد. در این بازی وظیفه دارید جلوی شلیک موشک‌ها را بگیرید و از پایگاه خود دفاع کنید.

دانلود بازی Missile Command: Recharged

Orwell: Keeping an Eye on You

Orwell: Keeping an Eye on You

در Orwell: Keeping an Eye on You بازیکن باید زندگی شهروندانی را زیر نظر داشته باشد که در زندگی خود حملات خشونت آمیز مختلفی را انجام داده‌اند. از طرفی بعضی از اطلاعاتی که کسب می‌کنید، امکان دارد گمراه کننده و غلط باشند، ازاین‌رو شناسایی درست پرونده‌ها، موردی است که باید به آن توجه داشته باشید.

دانلود بازی Orwell: Keeping an Eye on You

R.B.I Baseball 20

R.B.I. Baseball 20

علاقه‌مندان به ورزش بیسبال، می‌توانند بازی R.B.I. Baseball 20 را تجربه کنند که در هفته دوم فروردین ماه در دسترس قرار گرفته است. در این نسخه شاهد تغییرات و بهبودهایی نسبت‌به نسخه پیشین هستیم که لذت بازی را بیش‌ازپیش افزایش داده است.

دانلود بازی R.B.I. Baseball 20

Red and Blue

Red and Blue

اگر به‌دنبال یک بازی کارتی هیجان‌انگیز و متفاوت نسبت‌به سایر بازی‌های این سبک هستید، Red and Blue می‌تواند نظر شما را به خود جلب کند و مکانیسم‌های آشنا با نوآوری‌های مختلفی را در اختیار مخاطبان خود قرار دهد.

دانلود بازی Red and Blue

Sudoku – Classic Number Game

Sudoku – Classic Number Game

Sudoku – Classic Number Game یک بازی معمایی است که باید با اعداد بازی کنید. به‌عبارتی این بای چالش خوبی است تا ذهن خود را مورد آزمایش قرار دهید.

دانلود بازی Sudoku – Classic Number Game

Thug Life Soccer Football

Thug Life Soccer Football

علاقه‌مندان به بازی فوتبال و بازی‌های آرکید، می‌توانند نگاه ویژه‌ای به بازی Thug Life Soccer Football داشته باشند. سیستم هدایت بازیکنان بسیار راحت است و با پیروزی در مسابقات خود، می‌توانید هوادارهای بیشتری را کسب کنید.

دانلود بازی Thug Life Soccer Football

Totally Reliable Delivery Service

Totally Reliable Delivery Service

Totally Reliable Delivery Service را می‌توان یک بازی شبیه‌ساز دانست که در جریان آن باید بسته‌های مشتری‌های خود را به مقصد برسانید. همچنین می‌توانید به‌همراه سه دوست دیگر، این بازی را تجربه کنید.

دانلود بازی Addams Family Mystery Mansion


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده