نویسنده: مهدی اسدی
// یکشنبه, ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۱

فاز بتای عمومی بازی Halo 2 برای پی سی آغاز شده است

براساس اعلام استودیوی 343 اینداستریز، بازی Halo 2: Anniversary وارد مرحله آزمایشی عمومی شده و در آستانه انتشار قرار دارد.

چندی پیش، استودیو 343 اقدام به انتشار نسخه ویژه Halo: Combat Evolved Anniversary برای پلتفرم پی سی کرده بود. حالا و با آغاز رسمی فاز بتای عمومی Halo 2، زمان زیادی تا انتشار Halo 2: Anniversary برای پی سی باقی نمانده است. تایلر دیویس (Tyler Davis) هماهنگ‌ کننده‌ی برنامه‌های انجمن Halo، اخبار مرتبط با این موضوع را در اکانت توییتر خود منتشر کرده است. او در پیام جدید خود نوشته که «تمامی موانع نهایی کار برطرف شده و بازی آماده انتشار عمومی شده است.»

درحال حاضر، همه افراد می‌توانند در برنامه Insiders مجموعه Halo ثبت نام کرده و به فایل‌های نسخه بتای بازی دسترسی داشته باشند. البته صرف ثبت نام، لزوم دسترسی به اولین تست عمومی بازی را تضمین نخواهد کرد. استودیوی 343 سخت افزار ویژه و مناطق خاصی را برای آزمایش نسخه بتای این بازی در نظر گرفته که بعد از مدتی به سایر مناطق نیز بسط داده خواهد شد.

Halo 2: Anniversary

انتشار مجموعه‌ی فوق العاده جذاب Halo برای پی‌سی اتفاق خوشحال کننده‌ای برای علاقه‌مندان به آن محسوب می‌شود. در حال حاضر، کاربران پی سی می‌توانند از هردو نسخه Halo: Combat Evolved و Halo: Reach در سیستم‌های کامپیوتری خود استفاده کنند. Halo: Reach به محض ورود به استیم، آمار فروش فوق‌العاده‌ای را از خود به جا گذاشته و برای چند ماه جزء پرمخاطب‌ترین بازی‌های این پلتفرم بوده است. در زمان عرضه هیلو: ریچ، مستر چیف کالکشن توانست نزدیک به دو میلیون نسخه روی استیم فروش داشته باشد و در صدر فهرست بازی‌های پرفروش استیم قرار بگیردلذا می‌توان از همین الان انتظار داشت که بازی Halo 2 نیز به عنوان بهترین تجربه چندنفره این مجموعه، عملکرد بسیار خوبی را از خود به جا بگذارد.

در جدیدترین اخباری که اخیراً در رابطه با قسمت جدید مجموعه Halo منتشر شده بود، توسعه دهندگان 343 اعلام کردند که به‌صورت دورکاری مشغول توسعه Halo Infinite هستند و این بازی همچنان برای عرضه در تعطیلات ۲۰۲۰ روی ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و کامپیوتر برنامه‌ریزی شده است.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده