// یکشنبه, ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۰

بازی Digital Combat Simulator World به مدت یک ماه رایگان شد

بازی Digital Combat Simulator World که در سبک شبیه ساز پرواز هواپیماهای جنگی ساخته شده است، از روز گذشته تا ۱۸ ماه مه رایگان شد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، Digital Combat Simulator World که به اختصار DCS World خوانده می‌شود، به‌ مدت یک ماه رایگان شده است و می‌توانید از طریق استیم یا وب‌سایت این بازی شبیه ساز پرواز، آن را دریافت کنید. اگرچه این بازی همیشه به‌صورت پایه رایگان است، اما تنها دو هواپیمای آن باز هستند. اما حالا و تا تاریخ ۱۸ ماه مه (۲۹ اردیبهشت ماه) می‌توانید تقریبا با همه هواپیماهای جنگی آن بازی کنید. به این مناسبت تریلری هم از این بازی منتشر شده است که در زیر مشاهده می‌کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

البته در نظر داشته باشید که بسته‌های الحاقی بازی و همچنین دو هواپیمای F-14B و AJS-37 Viggen در دسترس نخواهند بود. اگر از این بازی راضی بودید و قصد خرید محتوایی از آن را داشتید، می‌توانید تا پیش از پایان تاریخ ذکر شده از تخفیف ۵۰ درصدی بهره‌مند شوید. در این بازی شبیه سازی سندباکس با مجموعه بزرگی از هواپیماها روبه‌رو هستید که پرواز با آن‌ها تا حد زیادی به واقعیت نزدیک است؛ به‌طوری که باید مراحل تمرینی و آموزشی را پشت سر بگذارید تا بتوانید به‌خوبی پرواز کنید. بازی DCS World در برخی بخش‌ها قابلیت شخصی‌سازی را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد.


منبع TWInfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده