// یکشنبه, ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۱

رویداد PUBG Global Series به دلیل شیوع کرونا با رویدادهای آنلاین جایگزین می‌شود

استودیو PUBG Corporation اعلام کرده است که به دلیل شیوع ویروس کرونا، رویداد مسابقه‌ای PUBG Global Series را با مجموعه رویدادهای آنلاین جایگزین خواهد کرد.

طبق جدیدترین اخبار مسابقات و به‌ دلیل همه‌گیری ویروس کرونا در سراسر دنیا، شرکت PUBG Corporation، سازنده بازی پابجی اعلام کرده است که از برگزاری رویداد PUBG Global Series صرف‌نظر می‌کند و به‌جای آن مجموعه‌ای از رویدادهای مسابقه‌ای آنلاین و از راه دور را برگزار خواهد کرد. این رویداد که به اختصار PCS خوانده می‌شوند، قرار است در ماه‌های مه، ژوئن و آگوست در چهار ناحیه آسیا، آسیا - اقیانوسیه، اروپا و آمریکای شمالی برگزار شوند و در مجموع دارای جایزه‌ای به مبلغ ۲.۴ میلیون دلار هستند.

اولین تورنمنت پابجی که PUBG Continental Series Charity Showdown نام دارد، در ماه مه (۱۲ اردیبهشت ماه به‌بعد) برگزار می‌شود و هریک از مناطقی که در بالا ذکر شد، دارای جایزه‌ی ۱۰۰ هزار دلاری هستند و همچنین تیم برنده می‌تواند مبلغ ۱۰۰ هزار دلار دیگر را به انتخاب خودش به یک موسسه خیریه اهدا کند. در مجموع و برای ماه می، ۸۰۰ هزار دلار در چهار ناحیه ذکر شده صرف اهدای جوایز خواهد شد.

در ماه‌های ژوئن و آگوست هم در هریک از نواحی بالا، جایزه‌ای ۲۰۰ هزار دلاری به ازای هر ناحیه درنظر گرفته شده است. یک چالش نیز به‌نام Pick’Em Challenge برای تماشاگران در نظر گرفته شده است که باید تیم برنده را حدس بزنند و به‌ازای آن می‌توانند یک‌سری آیتم مخصوص دریافت کنند و همچنین تیم‌های برنده نیز از سود بیشتری برخوردار خواهند شد.

در نهایت، شرکت PUBG Corporation برای هریک از این تیم‌ها به پاس شرکت در این تورنمنت مبلغ ۲۰ هزار دلار هدیه در نظر گرفته است. این رقابت‌ها پیش‌تر برای برگزاری در ماه آوریل (ماه جاری میلادی) تدارک دیده شده بود که به دلیل شیوع کرونا تغییر کرد.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده