نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۰۲

نویسنده فیلم X-Men: First Class به تیم نویسندگان سریال Myst پیوست

استودیو Village Roadshow از استخدام نویسنده فیلم X-Men: First Class برای سریال Myst خبر داده است.

سریالی براساس بازی Myst در دست ساخت است که این بازی کلاسیک و ماجراجویی در سال ۱۹۹۳ منتشر شده بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، یک نویسنده برای ساخت این سریال استخدام شده است. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، اشلی ادوارد میلر که پیش از این سابقه نوشتن فیلمنامه فیلم X-Men: First Class (مردان ایکس: کلاس اول) را در کارنامه خود داشته، پس از توافق با استودیو Village Roadshow به پروژه ساخت سریال Myst اضافه شده است. از دیگر کارهای میلر می‌توان به حضور در تیم نویسندگان آثاری چون فیلم Thor (ثور)، فیلم Agent Cody Banks (مامور کودی بنکس)، سریال Fringe (فرینج) و سریال Terminator: The Sarah Connor Chronicles (ترمیناتور: ماجراهای سارا کانر) اشاره کرد.

اشلی ادوارد میلر

طبق گزارش ددلاین، Village Roadshow در نظر دارد تا براساس بازی Myst و با الهام گرفتن از اساطیر آن برای توسعه یک دنیای چند پلتفرمی که شامل محتوای فیلم، سریال دارای فیلمنامه و برنامه‌های تلویزیونی بدون فیلمنامه می‌شود، استفاده کند. سریال Myst سال‌ها است که صحبت ساخت آن شنیده می‌شود. اولین‌بار در سال ۲۰۱۴ شرکت لجندری از ساخت این سریال خبر داد و در سال ۲۰۱۵ مشخص شد که این سریال قرار است از سرویس استریم هولو (Hulu) منتشر شود، اما هیچ یک از این پروژه‌ها هرگز ساخته نشد. در سال ۲۰۱۹ حق ساخت سریال Myst به Village Roadshow واگذار شد که با رند میلر، خالق بازی و برادرش، رایان میلر برای مشاوره و توسعه این سریال همکاری خواهند کرد.

اگر تا به حال نام بازی Myst را نشنیده‌اید،‌ این بازی یک بازی ماجراجویی اشاره کلیک کلاسیک بود که در دهه ۹۰ میلادی به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده بود. بازیکن کنترل یک شخصیت با دوربین اول شخص را بر عهده داشت که وظیفه داشت تا معماهایی که توسط یک نیروی شرور که به The Stranger شهرت داشت، را حل کنند که از طریق این فرایند بازیکن به چندین جهان مرموز سفر می‌کرد. بازی Myst پر فروش‌ترین بازی تمام دوران در بین سال‌های ۱۹۹۳ تا ۲۰۰۲ بود و پس از آن بازی The Sims این جایگاه را به نام خود ثبت کرد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده