نویسنده: مهدی اسدی
// شنبه, ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۳۱

پای شخصیت‌ های Tiger King به NBA 2K20 هم باز شد

یکی از کاربران یوتیب به نام 2KToro اقدام به انتشار ویدیویی کرده که شخصیت‌های سریال مستند جنجالی این روزهای نتفلیکس را در بازی NBA 2K20 نشان می‌دهد.

فارغ از این که سازندگان سریال Tiger King: Murder, Mayhem and Madness واقعاً چنین قصدی داشتند یا خیر، مجموعه‌ی مستند آن‌ها علاوه بر شهرت بالایی که در شبکه استریم نتفلیکس (Netflix) به دست آورده، در اینترنت و فضای مجازی نیز سر و صدای زیادی ایجاد کرده است. درحالی که تنها یک ماه از زمان پخش این سریال مستند با موضوع زندگی و جرایم جو اگزوتیک (Joe Exotic) به عنوان یک اوپراتور باغ وحش و برگزار کننده نمایش‌های سرگرمی، می‌گذرد، پای سریال پرحرف و حدیث نتفلیکس به شماری از ساخته‌های طرفداران نیز باز شده است. البته تعدادی از این موارد، به مراتب عجیب‌تر سایرین بوده است. مثل ساخته‌ی یکی طرفداران سریال که بازیگران آن را به سالن‌های مسابقات NBA 2K20 آورده است.

یکی از کاربران یوتیوب با نام کاربری 2KToro ویدیوی جدیدی را منتشر کرده که بازیگران Tiger King را در بازی NBA 2K20 نشان می‌دهد. این ویدیو دقیقاً به همان میزان که تصورش را می‌کنید عجیب و غریب به نظر می‌رسد. 2KToro با استفاده از بخش طراحی بازیکنان در بازی NBA 2K20، ظاهر واقعگرایانه‌ای را برای شخصیت‌های Tiger King ایجاد کرده است. قاعدتاً جو اگزوتیک به عنوان شخصیت اصلی سریال نیز در میان این افراد وجود دارد اما سایر کاراکترهای سریال از قبیل Carole Baskin، Jeff Lowe و Doc Antle نیز به دقت طراحی شده‌اند.

Tiger King NBA 2K20

2KToro علاوه بر بازطراحی شخصیت‌های Tiger King در بازی شبیه ساز بسکتبال NBA 2K20، حتی فراتر از این هم پیش رفته و لباس‌های ویژه‌ای را با مضمون ظاهری ببر و پلنگ برای بازیکنان طراحی کرده است. این ویدیو، بخش از گیم پلی حضور این شخصیت‌ها در بازی را نیز شامل می‌شود. اگر در تکاپوی پی بردن به این بودید که آیا کارول بسکین واقعاً همسر خود را به قتل رسانده یا جف لو چطور در زمین مسابقه دریبل می‌زند، الان زمان مناسبی برای پی بردن آن خواهد بود.

تماشا در یوتیوب

برای افرادی که هنوز با سریال Tiger King آشنا نشدند باید گفت که این سریال کمتر از یک ماه پیش در شبکه استریم نتفلیکس منتشر شد. از آن زمان به این سمت، این سریال به یک پدیده‌ی واکنش برانگیز فرهنگی تبدیل شده است. این سریال مستند، در طول یک دوره پنج ساله در محل پارک Greater Wynnewood Exotic Animal Park اوکلاهاما فیلم برداری شده و شبکه پیچیده‌ای از قاچاق حیوانات بین اشخاصی همچون جو اگزوتیک (رئیس باغ وحش GW) و کارول بسکین مالک پناهگاه گربه سانان بزرگ Big Cat Rescue را به تصویر می‌کشد.

Tiger King

در این سریال، اشخاص و چهره‌های مختلفی را می‌بینیم که در زندگی جو اگزوتیک و در مسیر پایان دادن به این عملیات به همراه رقبای خود نقش داشته‌اند. بعد از پخش هفت اپیزود اول سریال، Tiger King به صدر جدول نتفلیکس رسیده و قسمت هشتم آن نیز به تازگی منتشر شده که با اجرای جو مک‌هیل (Joel McHale) به زندگی سازندگان این سریال بعد از انتشار آن می‌پردازد.

این مورد، اولین باری نیست که دنیای Tiger King با بازی‌های ویدیویی گره خورده است. چند هفته قبل و بلافاصله بعد از انتشار این سریال، شخصی اقدام به بازسازی شخصیت‌های این سریال در بازی The Sims 4 کرده بود که البته شبیه سازی واقعگرایانه و بسیار با کیفیتی هم از آب درآمده بود. این شخص حتی از هم فراتر رفته و با ساخت یک ماد ویژه، سگ‌های بازی The Sims 4 را به شکل ببر درآورده بود.

حالا باید دید که از اینجا به بعد با چه مادهای طرفداری عجیب و غریبی مواجه خواهیم شد. شاید شخصی جو اگزوتیک را با نمسیس در Resident Evil 3 جایگزین کرده و به دنبال جیل ولنتاین بفرستد. فقط باید منتظر بود و دید که در این روزهای قرنطینه و در خانه ماندن افراد، چه ایده‌هایی به ذهن بازیکنان خواهد رسید.

NBA 2K20 هم‌اکنون برای ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، پی سی و نینتندو سوییچ قابل دریافت است. Tiger King نیز درحال حاضر در نتفلیکس استریم می‌شود.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده