نویسنده: میلاد فاطمی
// شنبه, ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۰

تاریخ عرضه نسخه نینتندو سوییچ Burnout Paradise Remastered احتمالا فاش شده است

باتوجه به اطلاعات منتشر شده در فروشگاه eshop نینتندو، به‌نظر می‌رسد بازی Burnout Paradise Remastered در خرداد ماه برای کنسول هیبریدی سوییچ روانه بازار خواهد شد.

سال ۲۰۰۸ میلادی الکترونیک آرتز به همراه استودیوی کرایتریون گیمز یک اثر به‌شدت متفاوت در سبک ریسینگ آرکید را روانه بازار کردند. طبق پیش‌بینی‌ها و باتوجه به محبوبیت بالای بازی، ۱۰ سال پس از عرضه بازی یعنی در سال ۲۰۱۸، نسخه بازسازی شده آن تحت عنوان Burnout Paradise Remastered برای پلتفرم‌های پی سی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 نیز منتشر گردید.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، باتوجه به اطلاعات منتشر شده در فروشگاه eshop نینتندو، به‌نظر می‌رسد کاربران کنسول هیبریدی سوییچ نیز به‌زودی می‌توانند این بازی خاطره‌انگیز را روی دستگاه خود تجربه کنند. نکته جالب این است که ‌با وجود اینکه در حال حاضر نینتندو تاریخ عرضه دقیق بازی را از صفحه مخصوص در eshop حذف و تنها به اعلام سال ۲۰۲۰ بسنده کرده است، اما با استناد به تصویری که در شبکه اجتماعی توییتر منتشر شده، به‌نظر می‌رسد برای مدت محدودی در این فروشگاه تاریخ عرضه دقیق آن سی خرداد (۱۹ ژوئن) با برچسب قیمت ۴۹.۹۹ دلار دیده شده است.

بازی Burnout Paradise Remastered

خوشبختانه نسخه نینتندو سوییچ بازی Burnout Paradise Remastered علاوه‌بر مکان‌های جدید و بالغ‌بر ۱۳۰ ماشین، همراه‌با هشت بسته‌الحاقی اصلی خود در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. چنانچه عضو سرویس آنلاین سوییچ باشید، می‌توانید با سایر افراد رقابت کرده و از آن مهم‌تر در چالش‌های ویژه این بخش نیز شرکت کنید.

در توضیحات ارایه شده توسط تیم سازنده آمده که بازی قرار است با نرخ ۶۰ فریم برثانیه و با بهره‌گیری از قابلیت صفحه‌نمایش لمسی در بزرگ و کوچک کردن نقشه در بازی و با حجمی حدود ۳.۹ گیگابایت منتشر گردد. به احتمال زیاد براساس گفته‌های الکترونیک آرتز در سال ۲۰۱۸، نسخه نینتندو سوییچ بازی Burnout Paradise Remastered نیز شامل هیچ خرید درون برنامه‌ای نخواهد بود.

اگر شما هم مجموعه Burnout و به‌خصوص بازی محبوب Burnout Paradise را تجربه کرده‌اید، لطفا نظرات و لحظات خاطره‌انگیز خود از بازی را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده