نویسنده: مهدی اسدی
// شنبه, ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۱

فورتنایت اسکین ویژه X-Force ددپول را به همراه سایر اعضا به بازی اضافه کرد

اسکین‌های اعضای گروه ایکس فورس (X-Force) شامل Cable، Psylocke، Domino و Deadpool به بازی فورتنایت اضافه شد.

در فاصله کوتاهی از اضافه شدن اسکین کاراکتر ددپول (Deadpool) به عنوان یکی از آیتم‌های بازشدنی بازی Fortnite، اسکین‌های سه عضو دیگر گروه X-Force نیز به فروشگاه این بازی اضافه شد. علاوه بر آن، شما می‌توانید با تکمیل چالش‌های هفته نهم بازی Fortnite، اسکین خاکستری رنگ و ویژه‌ی گروه X-Force را برای شخصیت ددپول قفل گشایی کنید.

اعضای X-Force که به تازگی به جمع شخصیت‌های این بازی پیوسته‌اند، شامل کیبل (Cable)، سایلوک (Psylocke) و دامینو (Domino) خواهند بود. شما می‌توانید به همراه اعضای گروه دوستان خود، اسکین‌های مخصوص این شخصیت‌ها را از فروشگاه Fortnite خریداری کرده و در قالب گروه ایکس فورس در بازی شرکت کنید.

گروه ایکس فورس، اولین بار در سال ۱۹۹۱ توسط راب لایفلد (Rob Liefeld) خلق شد و از آن زمان قهرمانان و شخصیت‌های منفی زیادی به آن اضافه شده و از این گروه جدا شده‌اند. از جمله‌ی این کاراکترها می‌توان به X-Men Colossus و Cyclops اشاره کرد.

کیبل و دومینو هردو در قسمت دوم فیلم پرطرفدار Deadpool نیز حضور داشتند و Psylocke نیز اولین حضور بزرگ خود در دنیای سینمایی مارول را با فیلم X-Men: Apocalypse آغاز کرد. در حال حاضر، اطلاعات خاصی از قسمت سوم ددپول در دست نیست. اما با ظاهر شدن X-Force در بازی فورتنایت می‌توانیم قبل از رسیدن به زمان اکران این فیلم از حضور آن‌ها لذت ببریم.

شما می‌توانید در ادامه تریلر مربوط به اضافه شدن این شخصیت‌ها به فروتنایت را تماشا کنید.

دانلود از آپارات

باتوجه به این که اپیک گیمز (Epic Games) اخیراً اعلام کرد که زمان فصل دوم از چپتر دوم بازی فورتنایت را تا اوایل ماه ژوئن ۲۰۲۰ تمدید کرده است، بازیکنان زمان بیشتری برای تکمیل چالش‌ها و قفل گشایی از اسکین ددپول خواهند داشت. فصل دوم در ابتدا قرار بود تا در تاریخ سی‌ام آپریل به پایان برسد اما این تاریخ حدود پنج هفته به تعویق افتاد. شما می‌توانید با مراجعه به این لینک، به راهنمای چالش‌های هفته نهم از فصل دوم فورتنایت چپتر 2 دسترسی داشته باشید.

Fortnite هم‌اکنون برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پی سی، نینتندو سوییچ و پلتفرم‌های موبایل قابل دریافت است.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده