نویسنده: روزبه حسینی
// جمعه, ۲۹ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۲۰

صداپیشه شخصیت لیان کندی در نسخه اورجینال بازی Resident Evil 2 درگذشت

پاول حداد، صداپیشه‌ی شخصیت لیان کندی در بازی اصلی Resident Evil 2 دار فانی را وداع گفت.

طبق آخرین اخبار بازی، پاول حداد (Paul Haddad)، صداپیشه‌ی شخصیت لیان کندی (Leon S. Kennedy) در نسخه‌ی اصلی بازی Resident Evil 2 امروز دار فانی را وداع گفت. این خبر از در ابتدا از طریق سایت ردیت و شبکه‌های مجازی منتشر شد و سپس توسط استودیو Invader، سازنده‌ی بازی Daymare: 1998 تایید شد. این بازی آخرین نقش‌آفرینی حداد در بازی‌های ویدیویی محصوب می‌شود که در سال ۲۰۱۹ به بازار عرضه شد. این استودیو در حساب کاربری خود در توییتر در مورد خبر فوت حداد چنین نوشت: 

پاول حداد، دوست عزیز ما و یکی از نماد‌ها در میان جامعه‌ی طرفداران رزیدنت ایول به تازگی درگذشت. ما واقعا از این‌که فرصتی برای ملاقات و همکاری با چنین مرد بزرگ و حرفه‌ای در کار خود داشتیم، احساس غرور و افتخار می‌کنیم. 

در آرامش باشی پاول، تو تا ابد در قلب ما خواهی ماند.

حداد در کنار صداپیشگی لیان کندی از سری بازی Resident Evil تجربه‌ی صداپیشگی‌ شخصیت‌هایی انیمیشنی معروفی همچون عمو آرتور در انیمیشن Babar، شخصیت The Wolfman در انیمیشن Monster Force و همچنین کویک سیلور در مجموعه‌ی انیمیشنی X-Men را در کارنامه خود دارد. با این حال مشهور‌ترین نقش او را در بازی‌های ویدیویی می‌توان همان لیان کندی در بازی Resident Evil 2 دانست. پس از او، اشخاصی مانند پاول مرسیر، متیو مرسر و نیک اپوستولیدز در نسخه‌های بعدی سری به‌جای لیان کندی صداپیشگی کرده‌اند. 


منبع Siliconera
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده