نویسنده: حسین صدری
// جمعه, ۲۹ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۰

رونمایی رمزآلود ایکس باکس و Cyberpunk 2077 کاربران را به رمزگشایی وادار کرده است

ایکس‌باکس و بازی Cyberpunk 2077 به‌زودی یک رونمایی مشترک خواهند داشت که با یک توییت عجیب و رمزآلود در توییتر معرفی شده است.

اگر بازی سایبرپانک 2077 تأخیر نمی‌خورد، حالا می‌توانستیم به آن دسترسی داشته باشیم و تازه‌ترین نقش‌آفرینی ساخته‌ی سی دی پراجکت رد (CD Projekt Red) را تجربه کنیم. درحالی‌که هم‌اکنون نمی‌توانیم تا ماه سپتامبر به این بازی دسترسی داشته باشیم، می‌توانیم اتفاقات هیجان‌آوری را که قرار است درباره‌ی آن رخ دهند پیگیری کنیم.

حساب کاربری ایکس‌باکس در توییتر، رونمایی جدیدی را وعده داد که بدون شک با بازی Cyberpunk 2077 مرتبط است. درحالی‌که در این توییت اشاره‌ی مستقیمی به بازی نشده، اما خطی از کد که در توییت به چشم می‌خورد و حال‌وهوای ویدیویی که در آن قرار گرفته، از سبک و سیاق ویدیوهایی که تاکنون درباره‌ی سایبرپانک 2077 دیده‌ایم پیروی می‌کنند.

رونمایی ایکس‌باکس از چیزی که به سایبرپانک مربوط است از یک توییت ساده هم فراتر رفته و اگر به وبسایت رسمی ایکس‌باکس سر بزنید، متوجه نوعی افکت گلیچ مانند می‌شوید که به‌نوعی قصد دارد نشان دهد شما هک شده‌اید. این گلیچ درنهایت به پیامی ختم می‌شود که می‌گوید یک رونمایی، قرار است در تاریخ ۲۰ آوریل (۱ اردیبهشت) اتفاق بیفتد.

Cyberpunk 2077

اما سؤال اینجا است که این رونمایی چه چیزی می‌تواند باشد؟ باتوجه‌به هشتگ «رمز را بشکاف» که در آن به چشم می‌خورد می‌توان گفت که باز هم پای یک معما در میان است و کاربران زیادی مشغول بررسی هستند تا راز این رونمایی را آشکار کنند. طبق گزارش کاربران توییتر، اگر به این لینک مراجعه کنید و عبارات مناسب برای یوزرنیم و پسورد را وارد کنید، صفحه‌ای برایتان نمایان می‌شود که حاوی یک پیام عجیب است. پیامی که از اتفاقی مهم در ۲۰ آوریل حکایت دارد. برای ورود به این صفحه نیاز دارید اطلاعات مختلفی را در آن وارد کنید که در صورت صحیح بودن آن‌ها، به سؤال بعدی هدایت می‌شوید. می‌توانید اطلاعات لازم را از توییت کاربری به نام Lukas برداشت کنید. تا این لحظه کسی موفق نشده بیشتر از این میزان جلو برود.

Cyberpunk 2077

طبق حدس و گمان‌ها، این رونمایی ممکن است مربوط‌به معرفی باندل و کنترلر ایکس‌باکس با طرح Cyberpunk 2077 باشد؛ طوری‌که آمازون دیروز کنترلر ایکس‌باکس را با طرح سایبرپانک ۲۰۷۷ در وب‌سایت خود قرار داده بود. اما تاکنون نه سی دی پراجکت رد و نه ایکس‌باکس به‌صورت رسمی وجود این کنترلر و باندل را تایید نکرده‌اند. طبق اشاره‌ی برخی کاربران، در گلیچی که در وبسایت ایکس‌باکس وجود دارد، می‌توان تصویری سایه‌مانند از کنسول ایکس‌باکس را مشاهده کرد. همین مسئله این احتمال را تشدید می‌کند که رونمایی مدنظر ایکس‌باکس، باندل بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ باشد.

Cyberpunk 2077

در صورتی که اخبار تازه‌ای در این‌باره منتشر شود می‌توانید آن‌ها را در زومجی بخوانید. بازی Cyberpunk 2077 قرار است برای پلی‌ استیشن 4، ایکس‌ باکس وان و پی سی منتشر شود. تاریخ عرضه‌ی این بازی پس از تاخیرهای متعدد به ۱۷ سپتامبر ۲۰۲۰ (۲۷ شهریور ۱۳۹۹) تغییر کرد. همچنین تایید شده که از این بازی نسخه‌ای هم برای کنسول‌های نسل آینده یعنی ایکس‌ باکس سری ایکس و پلی‌ استیشن 5 ساخته می‌شود.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی رونمایی مشترک ایکس‌باکس و سایبرپانک 2077 چیست؟ به‌نظر شما آن‌ها از چه چیزی رونمایی خواهند کرد؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده