// جمعه, ۲۹ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۱

بازی کلاسیک Star Wars Episode I: Racer برای پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ دوباره منتشر می‌شود

بازی قدیمی Star Wars Episode I: Racer در تاریخ ۲۳ اردیبهشت ماه برای پلی‌ استیشن 4 و نینتندو سوییچ دوباره منتشر خواهد شد.

بنابر مصاحبه‌ای مطبوعاتی، شما می‌توانید بازی محبوب Star Wars Episode I: Racer را در مدت کمتر از یک ماه با قیمت ۱۴.۹۹ دلار روی کنسول‌های مدرن تجربه کنید. این نسخه‌ی باز منتشر شده شامل برخی از به‌روزرسانی‌ها از جمله کنترل‌های مدرنیزه شده می‌شود. این بازی همچنین شامل هر آنچه که از نسخه‌های اولیه به یاد دارید مانند کمپین‌های تک نفره‌، بخش چند نفره‌ی اسپلیت اسکرین، مسابقه‌ی ۲۵ نفره و چندین آهنگ از هشت دنیای منحصر‌به‌فرد خواهد بود.

الیزابت هاوارد، مدیر ارشد بخش انتشارات استودیو‌ی سازنده‌ی این بازی یعنی Aspyr، در طی مصاحبه‌ای مطبوعاتی در این رابطه گفت:

 طرفداران مجموعه جنگ ستارگان به‌زودی می‌توانند نسخه‌ی به‌روزرسانی شده‌ی بازی محبوب و قدیمی Star Wars Episode I: Racer توسط استودیو Aspyr را تجربه کنند. این بازی محبوب برای ایجاد بهترین تجربه ممکن برای بازیکنان روی دو کنسول Nintendo Switch و PlayStation 4 مدرنیزه شده است. طرفداران این بازی بهتر است خود را برای تجربه‌ی این بازی ریسینگ آماده کنند.

سایت StarWars با جیمز ویکاری (James Vicari)، تهیه کننده‌ی استودیو Aspyr، در مورد انتشار مجدد بازی Star Wars Episode I: Racer مصاحبه کرد. آن‌ها در مورد جنبه‌های متعددی از این بازی مثل چگونگی نوسازی کنترل‌های آن توسط تیم سازنده صحبت کردند. با انتشار بازی Star Wars Episode 1: Racer برای نینتندو سوییچ، ویکاری تأیید کرد که چندین تنظیمات کنترلر وجود دارد و تیم سازنده تضمین کرده است که هر کدام از این تنظیمات احساس راحتی خواهند داشت. او در ادامه گفت:

شما واقعاً می‌خواهید مطمئن باشید که بازی به خوبی اجرا شود و تا حد امکان برای بازیکنان تغییراتی قابل انعطاف داشته باشد. بنابراین ما کارهای زیادی انجام داده‌ایم تا مطمئن شویم که بازی در تمامی تنظیمات‌، از جمله بازی با هر یک از Joy-Con ها به‌صورت مستقل، برای بازیکنان راحت باشد. تیم ما در اینجا معتقد است که بهترین تنظیمات کنترل، تنظیمی است که شما هرگز در مورد آن فکر نکنید و این فلسفه واقعا درباره‌ی همه کارهایی را که ما با کنترل‌های بازی انجام داده‌ایم صدق می‌کند.

بازی Star Wars Episode I: Racer در تاریخ ۲۳ اردیبهشت ماه برای پلی‌ استیشن 4 و نینتندو سوییچ دوباره منتشر خواهد شد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده