نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۲۹ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۳۱

Borderlands: GOTY Edition برای مدت محدودی در استیم و ایکس باکس وان رایگان خواهد بود

نسخه GOTY Edition بازی Borderlands را هم‌اکنون و به مدت یک هفته از فروشگاه‌های استیم و ایکس باکس وان به صورت رایگان دریافت کنید.

بازی‌های Borderlands همواره به‌عنوان یکی از مهم‌ترین بسترهای تجربه بازی‌های شوتینگ co-op شناخته شده و طرفداران خاص خود را دارند. از طرفی، نسخه Borderlands: Game of the Year Edition که سال گذشته میلادی عرضه شد نیز ویژگی‌های بیشتری را به بازی اصلی Borderlands اضافه کرده است. این بازی، علاوه‌بر انتشار مجدد محتوای بازی اورجینال این مجموعه، تمامی بسته‌های الحاقی منتشر شده برای این بازی را به همراه چند ویژگی جدید و البته بهبود جلوه‌های تصویری بازی به مخاطب خود ارائه می‌کند. با در نظر گرفتن تمامی این موارد، رایگان شدن این بازی برای مدتی محدود نیز تمام زمینه‌های لازم برای تجربه این بازی جذاب را فراهم کرده است.

استودیوی توسعه دهنده و ناشر این بازی یعنی Gearbox Software اعلام کرده که بازی Borderlands: Game of the Year Edition برای مدت محدودی در ایکس باکس وان و فروشگاه استیم پلتفرم پی سی رایگان خواهد بود. به‌طور ویژه، کاربران ایکس‌باکس می‌توانند از همین الان تا ساعت ۱۱:۵۹ تاریخ ۲۲ آپریل (۳ اردیبهشت) این بازی را بدون هزینه دریافت کنند. مشترکین سرویس استیم نیز تا ساعت ۹:۵۹ تاریخ ۲۳ آپریل (۴ اردیبهشت) قادر به دریافت رایگان این بازی خواهند بود.

Borderlands: GOTY Edition

براساس توضیحات Gearbox، این دوره رایگان، شامل دسترسی به تمامی محتوای Borderlands: Game of the Year Edition در هفته‌ی اجرای آن خواهد بود. روند پیشرفت شما در جریان بازی برای بازیکنانی که در پایان این دوره اقدام به خرید این بازی خواهد کرد، در پلتفرم مورد استفاده خود ذخیره خواهد شد. لذا قادر خواهند بود تا ماجراجویی خود در پاندورا را همچنان ادامه دهند.

طی ماه‌های گذشته، وقایع و رویدادهای زیادی برای طرفدارن این مجموعه رخ داده و این زمان را دوره کاملاً مناسبی برای یک بازدید مجدد از بازی اورجینال این مجموعه می‌کند. به خصوص اگر از آخرین باری که این بازی را تجربه کردید زمان زیادی می‌گذرد. ماه گذشته، شاهده اولین حضور Borderlands 3 در فروشگاه استیم بودیم و علاوه‌بر این، 2K Games اعلام کرد که مجموعه بازی‌های در آستانه انتشار Borderlands: Legendary Collection نیز برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. این کالکشن شامل دو بازی اول این سری را به همراه قسمت ویژه The Pre-Sequel! در کنار تمامی بسته‌های الحاقی آن‌ها خواهد شد. تاریخ انتشار Legendary Collection برای سوییچ نیز در کنار انتشار مجموعه‌های جدید برای سری BioShock و همچنین XCOM 2 تعیین می‌شود.

بازی Borderlands: Game of the Year Edition برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی قابل دریافت است. این بازی تا اواخر ماه آینده میلادی نیز برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده