// جمعه, ۲۹ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۱

بازی Void Bastards به پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ می‌آید

بازی Void Bastards که پیش‌تر برای پی سی و ایکس باکس وان منتشر شده بود، قرار است در ماه مه برای پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ هم منتشر شود.

سال گذشته بود که بازی Void Bastards ساخته استودیو Blue Manchu در سبک شوتر اول شخص علمی تخیلی منتشر شد و توانست با گیم‌پلی چالشی خود و گرافیک هنری مناسبی که داشت، جای خود را در دل هواداران این سبک بازی‌ها باز کند. این بازی پیش‌تر تنها برای پی‌ سی و ایکس‌ باکس وان در دسترس قرار داشت. اما حالا و طبق جدیدترین اخبار بازی قرار است که برای پلی‌ استیشن 4 و نینتندو سوییچ هم منتشر شود.

شرکت هامبل باندل به‌عنوان ناشر این بازی اعلام کرده است که در تاریخ ۷ ماه مه (۱۸ اردیبهشت ماه) می‌توانیم منتظر عرضه بازی روی این دو کنسول جدید باشیم. پیش‌تر و با انتشار اخباری مبنی‌بر تایید نسخه سوییچ بازی در وب‌سایت ESRB، زمزمه‌های انتشار این بازی برای سوییچ شنیده می‌شد. حالا هم که شرکت Humble Bundle رسما انتشار بازی را برای این دو کنسول تایید کرده است.

بازی Void Bastards

کسانی که با داستان این بازی آشنایی ندارند، باید بدانند که در بازی Void Bastards شما در نقش زندانی‌هایی قرار می‌گیرید که باید از یک سفینه فضایی به‌نام Sargasso Nebula که در آن گرفتار شده‌اند، فرار کنند. این بازی به‌شدت از بازی‌هایی مانند BioShock و System Shock 2 الهام گرفته است و توسط جاناتان چی، که پیش‌تر در استودیوهای Looking Glass و Irrational Games کار می‌کرد، ساخته شده است.

این بازی بسیاری از المان‌های بازی‌های روگ لایک را هم دارد؛ مانند بازی در نقش یک زندانی دیگر وقتی که زندانی قبلی کشته شود. البته استودیو Blue Manchu گفته است که ویژگی‌هایی در بازی قرار داده است که باعث متمایز شدن آن از آن‌چه بازیکنان از یک بازی روگ لایک در ذهن دارند، خواهد شد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده