// جمعه, ۲۹ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۳۱

بسته الحاقی Invasions بازی Age of Wonders: Planetfall معرفی شد

شرکت پارادوکس اینتراکتیو با انتشار تریلری از بسته الحاقی Invasions بازی Age of Wonders: Planetfall، رسما این DLC را معرفی کرد.

اگرچه ممکن است Age of Wonders: Planetfall به اندازه نسخه‌ پیشین خود آپدیت و بسته الحاقی دریافت نکرده باشد، اما این بازی هم روز به روز در حال رشد و توسعه است تا بتواند تبدیل به یک اثر خوب در سبک استراتژی نوبتی شود. طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت Paradox Interactive با انتشار تریلری از بسته الحاقی Invasions بازی Age of Wonders: Planetfall، رسما آن را معرفی کرد. این DLC قرار است در تاریخ ۲۶ ماه می (۶ خرداد ماه) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شود و یک نژاد غیرقابل بازی به‌نام Therians را معرفی می‌کند.

دانلود ویدیو از آپارات

این نژاد سعی دارد DNA خود را با حیوانات دیگر به‌شکلی عجیب ترکیب کند و شخصیت منفی آن نیز Shakarn نام دارد که در تریلر بالا قابل مشاهده است. کار این نژاد رفتن به سیاره‌ها، تصرف و ماندن در آن‌ها است. در این DLC نقشه‌های جدیدی به کمپین بازی اضافه می‌شوند و همچنین یک حالت جدید اضافه می‌شود که در آن چند بازیکن در یک تیم قرار می‌گیرند تا با یک بازیکن که در تیم روبه‌رو، اما در قالب یک ابرقدرت است، رقابت کنند.

البته این‌ها تمام ماجرا نیست. یک تهدید جدی هم به‌نام Voidbringers در اواخر بازی به سراغ شما می‌آید و مواردی مانند دزدان، شراره‌های خورشیدی و تعدادی رویداد دیگر، شامل محتویات این بسته الحاقی هستند. بسته الحاقی Invasions بازی Age of Wonders Planetfall دومین DLC این بازی است و قرار است که پاییز امسال هم شاهد انتشار بسته سوم باشیم.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده