// جمعه, ۲۹ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۰

Jump Force برای نینتندو سوییچ تایید شد

شرکت باندای نامکو، به‌تازگی اعلام کرده است که نسخه دیلاکس ادیشن بازی Jump Force برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.

مقاله‌های مرتبط:

Jump Force در سال ۲۰۱۸ عرضه شد و نظرات مثبت و منفی مختلفی را دریافت کرد. با گذشت دو سال، شرکت باندای نامکو، ناشر جامپ فورس، تصمیم گرفته است تا کاربران بیشتری را به این بازی انیمه‌ای جذب کند. جامپ فورس هم‌اکنون دارای ۵۰ کاراکتر قابل بازی از مانگاهایی است که در مجله Weekly Shounen Jump حضور دارند. البته انیمیشن ژاپنی کاراکترهای داخل بازی مثل ناروتو، بلیچ یا وان پیس طرفداران خاص خود را دارد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت باندای نامکو (Bandai Namco Entertainment)، اعلام کرده است که بازی Jump Force در تاریخ نامشخصی از سال جاری میلادی برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. کاربران می‌توانند این بازی را به‌صورت یک در مقابل یک، دو در مقابل دو و سه در مقابل سه نفر با سایر دوستان خود تجربه کنند. در ادامه، باندای نامکو اولین کاراکتر از کارکتر پس دوم بازی را هم معرفی کرد. شوتو تودوروکی از انیمه My Hero Academia، اولین مبارز کاراکتر پس دوم جامپ فورس است که در فصل بهار به‌صورت بسته الحاقی در اختیار کابران قرار می‌گیرد. 

همچنین مشخص شده است که پس از عرضه بازی روی نینتندو سوییچ، شوتو تودوروکی و کاراکتر پس دوم Jump Force هم برای خرید در دسترس قرار می‌گیرند. سایر مبارزان کاراکتر پس دوم جامپ فورس مشخص نشده است، اما اعلام شده که از انیمه‌های Hunter x Hunter، YuYu Hakusho، Bleach و JoJo’s Bizarre Adventure خواهد بود. استفن آکانا، مدیر ارشد برند شعبه آمریکا باندای نامکو دراین‌‌باره می‌گوید:

انتخاب قهرمان‌ها و تجربه‌ی بازی Jump Force Deluxe Edition به‌صورت عادی یا چندنفره با نینتندو سوییچ به‌خوبی هم‌خوانی دارد. فهرست بسیار زیاد قهرمان‌ها، نبردهای هیجان‌انگیز و ویژگی‌های جدید از مواردی هستند که کاربران را سرگرم خواهد کرد.

دراین‌میان اشاره کنم که نسخه دیلاکس ادیشن بازی شامل تمامی کاراکترهای کاراکتر پس اول بازی می‌شود و ازاین‌رو کاربران نینتندو سوییچ در زمان عرضه جامپ فورس به بیش از ۵۰ کاراکتر قابل بازی دسترسی خواهند داشت. در ادامه می‌توانید تریلر معرفی شوتو تودوروکی را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. همچنین تریلر معرفی نسخه نینتندو سوییچ را هم می‌توانید در یوتیوب تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

Jump Force

تماشا از یوتیوب


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده