نویسنده: روزبه حسینی
// جمعه, ۲۹ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۰

بتای Minecraft RTX برای ویندوز 10 منتشر شد

نسخه بتا بازی Minecraft RTX که رهگیری پرتو را به این بازی می‌آورد، برای کاربران ویندوز ۱۰ در دسترس قرار گرفت.

زمان آن رسیده است تا باری دیگر به دنیای فوق‌العاده بازی ماینکرفت (Minecraft) اینبار با گرافیکی جذاب‌تر پا بگذاریم چرا که طبق آخرین اخبار بازی، اشخاصی که کارت گرافیک‌هایی با قابلیت پشتیبانی از تکنولوژی رهگیری پرتو یا همان Ray Tracing در اختیار دارند، می‌توانند بتای بازی Minecraft RTX را دریافت کنند. استودیو Mojang این نسخه را تنها برای کاربران ویندوز 10 منتشر کرده است و می‌توان از طریق نسخه‌ی Bedrock Edition به آن دسترسی داشت. این استودیو همچنین تریلری را نیز از این نسخه منتشر کرده است که پیشنهاد می‌کنیم تا آن را در انتهای مطلب مشاهده کنید. 

نسخه‌ی بتای بازی شامل شش دنیای مختلف می‌شود که هرکدام به طور کامل و به‌خوبی می‌توانند قدرت تکنولوژی رهگیری پرتو را نشان دهند. البته برای اجرای این بتا نیاز به پردازنده‌ی Intel Core i5 به بالا، به همراه شش گیگابایت یا بیشتر حافظه‌ی رم و همچنین حداقل کارت گرافیک GeForce RTX 2060 خواهید داشت. در کنار این مورد باید در Xbox Insider نیز ثبت نام کرده باشید. بخش چند‌نفره‌ی بازی نیز تنها در دسترس اشخاصی که بتا را دریافت کنند، خواهد بود. 

در هر صورت، این نسخه جهشی بسیار بزرگ برای بازی محسوب می‌شود و می‌تواند برتری تکنولوژی رهگیری پرتو را حتی فارغ از بازی‌های پرخرج AAA به‌خوبی به کاربران نشان دهد و آن‌ها را از قدرت این تکنولوژی آگاه سازد. هنوز تاریخی برای عرضه‌ی نسخه‌ی کامل این بازی اعلام نشده است و بنابراین باید منتظر اعلام رسمی استودیو Mojang ماند و دید که چه زمان می‌توان به این نسخه‌ی جذاب دسترسی پیدا کرد. 

نظر شما راجع به نسخه‌ی RTX بازی ماینکرفت چیست؟ آیا فکرش را می‌کردید که روزی این بازی را با چنین کیفیت خیره کننده‌ای مشاهده کنید؟ به طور کل نظر شما در مورد تکنولوژی رهگیری پرتو و تاثیر آن در بازی‌های ویدیویی چیست؟ نظرات خود را با ما و سایر کاربران در میان گذارید.

دانلود از آپارات


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده