نویسنده: بخش تبلیغات
// جمعه, ۲۹ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۰

یک وبسایت قدرتمند استخدام، چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

به‌لطف اینترنت و آسایشی که به‌همراه آورده، دیگر دوره روزنامه خریدن و خط‌به‌خط گشتن در آگهی استخدام و تلفن زدن به تک‌تک آن‌ها گذشته است.

این روزها، وبسایت‌های مختلفی به‌لحظه آگهی‌های استخدام‌ مختلف از آگهی استخدام برنامه‌ نویس گرفته تا آگهی استخدام کارشناس فروش را منتشر می‌کنند. اما آیا به این فکر کرده‌اید که کدام وبسایت می‌تواند این فرایند پرچالش را برای شما ساده و آسان کند؟ این مطلب را بخوانید تا با ویژگی‌های مهم یک وبسایت استخدام قدرتمند آشنا شوید.

قبل اینکه از ویژگی‌ها بگوییم، لازم است به این سؤال پاسخ بدهیم که به چه وبسایت استخدامی می‌توان صفت قدرتمند را نسبت داد؟ در پاسخ باید گفت، کار یک وبسایت قدرتمند تنها انتشار آگهی‌های استخدام نیست بلکه کمک به کارجو برای ساختن یک مسیرشغلی موفق است و این موضوع تنها با نشر آگهی محقق نمی‌شود.

بعد از این توضیح کوتاه، سراغ معرفی ویژگی‌ها می‌رویم:

۱. یک رزومه‌ ساز آنلاین ساده و کاربرپسند

رزومه ساده، زیبا و البته مجاب‌کننده، شما را به کار یا شغلی که آرزوی رسیدن به آن را در ذهن‌تان می‌پرورانید، نزدیک و نزدیک‌تر می‌کند. اما نوشتن یک رزومه دل‌چسب کار ساده‌ای نیست و چالش‌های خاص خودش را دارد. یک رزومه ‌ساز آنلاین کاربرپسند، به‌کمک‌ پرسش‌های دقیق، کاربردی و البته ساده، لحظه‌به‌لحظه شما را در تکمیل رزومه یاری خواهد رساند و درنهایت یک رزومه حرفه‌ای به شما تحویل می‌دهد تا گام اول و مهم را محکم بردارید.

کاربوم

۲. استخدام با استفاده از یک موتور جستجوی هوشمند

شما دوست دارید در کدام شرکت کار کنید؟ دیجی کالا؟ کافه بازار؟ کاربوم؟ می‌خواهید آگهی استخدام کدام شهر را ببینید؟ آگهی استخدام تهران؟ آگهی استخدام اصفهان؟... چه فرصت‌هایی برای رشد و ارتقا شغلی شما وجود دارد؟ بازار کار شغل موردنظر شما در چه وضعیتی قرار دارد؟ یک موتور جستجوی هوشمند نه‌تنها به تمام این پرسش‌ها پاسخ می‌دهد بلکه باتوجه به رزومه‌ای که در وبسایت تهیه کرده‌اید، فرصت‌های شغلی متناسب با شما را معرفی می‌کند.

۳. مجهز به تست‌های خودشناسی معتبر

خودشناسی مهم‌ترین عنصر در رسیدن به موفقت شغلی و حرکت موفقیت‌آمیز در مسیر استخدام است. یک سایت استخدام قدرتمند با ارائه تست‌های خودشناسی معتبر و حرفه‌ای و تحلیل نتایج آن‌ها، به شما کمک می‌کند به استعدادها و توانمندی‌های خودتان پی ببرید و ببینید روحیات شما مناسب چه شغل‌ها و فرهنگ‌های سازمانی است. مطمئنا این تست‌ها به شما برای آمادگی در مصاحبه‌های استخدام کمک فراوانی خواهد کرد.

۴. معرفی کامل شرکت‌ها

پیش از اینکه بخواهید برای یک شرکت رزومه بفرستید یا در یک مصاحبه استخدام حاضر شوید، خیلی مهم است که از فرهنگ، فضای کار، اهداف، مأموریت‌ها و حتی کارکنان آن‌جا اطلاعات بیشتری داشته باشید. آگاهی بیشتر از شرکت‌ها و فرهنگ آن‌ها با شناختی که از خودتان دارید، به شما کمک می‌کند انتخاب هوشمندانه‌تری داشته باشید. یک وبسایت استخدام با معرفی دقیق و کامل شرکت‌ها کار را برای انتخاب بهتر کاربران ساده و آسان می‌کند.

۵. استخدام پایان کار یک وبسایت قدرتمند نیست

چه شما به‌دنبال کار باشید، و چه فردی باشید که مشغول به‌ کار هستید و مسیرتان را انتخاب کرده‌اید، یادگیری مستمر و ارتقا مهارت‌ها برای رسیدن به جایگاه‌های شغلی بهتر، درآمد بیشتر یا حتی تغییر در مسیر شغلی موضوعی غیرقابل‌اجتناب است. درنتیجه، یک وبسایت قدرتمند بعد از استخدام هم شما را تنها نخواهد گذاشت و به شکل‌های گوناگون از برگزاری رویداد شغلی گرفته تا آموزش‌های ویدیویی و متنی، شما را در رسیدن به اهدافتان همراهی خواهد کرد.

درنهایت، یک وبسایت استخدام قدرتمند مانند یک جعبه‌ابزار کامل و بی‌نقص است که هر فرد حرفه‌ای در هر شغلی به آن نیاز دارد. وبسایت کاربوم یکی از همان جعبه‌‌ابزارهایی است که از آغاز زندگی شغلی، شما را همراهی خواهد کرد. کاربوم، «زندگی شغلی بهتر برای همه» را مأموریت خود می‌داند.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده