نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۲۹ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۴۹

با انتشار یک تیزر کوتاه از بازی Crysis Remastered رونمایی شد؛ انتشار در تابستان

بازی Crysis Remastered با انتشار یک تیزر کوتاه به صورت رسمی، معرفی شد؛ بازی در تابستان راهی پلتفرم‌های نسل هشت از جمله نینتندو سوییچ می‌شود و بهبودهای گرافیکی چشم‌گیری را به‌همراه خواهد داشت.

پس از حدود ۶ سال، سری بازی Crysis با بازی Crysis Remastered بازمی‌گردد. اگر طی این مدت خبرهای صنعت بازی را دنبال کرده باشید، احتمالا در جریان هستید که با فعالیت صفحه‌ی توییتر و بلاگ رسمی Crysis، دوباره شاهد مطرح نام این بازی‌ها بر سر زبان گیمرها بودیم. البته که بلاگ کرایسیس در روز دروغ آوریل، تصویر پس‌زمینه‌ی خود را بروزرسانی کرد و احتمال می‌رفت که این حرکت، جنبه‌ی شوخی داشته باشد اما پس از فعال‌سازی دوباره اکانت توییتر کرایسیس، مشخص شد که جریان بازگشت این بازی، جدی‌تر از این حرف‌ها است.

ساعاتی پیش و در جریان آخرین اخبار بازی، پس از توییت‌های مختلف پیج توییتر این سری و لو رفتن تیزر معرفی بازی، بالاخره و به‌صورت رسمی، شاهد معرفی و انتشار اولین تیزر Crysis Remastered بودیم. از روی این تیزر نمی‌توان درباره‌ی بازی به‌خصوص تغییرات گرافیکی آن صحبت کرد اما به‌نظر می‌رسد که با اثری چشم‌نواز طرف هستیم. در جریان رونمایی از این بازی، سوات یرلی، کارگردان نام‌آشنای سه‌گانه‌ی کرایسیس درباره‌ی این اثر صحبت کرد:

از اینکه دوباره‌ مشغول کار روی سری کرایسیس هستیم، خوشحال و هیجان‌زده‌ایم. این یک فرصت عالی است تا مجموعه‌ی کرایسیس را به پی‌سی‌ها و کنسول‌های نسل هشتم بیاوریم؛ حتی نینتندو سوییچ! در نتیجه‌ی این موضوع، نسلی جدید می‌تواند تجربه‌ی به‌تن کردن نانوسوت و مبارزه با آن را به‌دست بیاورد. با کرایسیس ریمستر تمام تلاش خودمان را می‌کنیم تا اثری که لیاقت شور و اشتیاق هواداران را دارد، تولید کنیم.

بازی Crysis Remastered

طبق صحبت‌های انجام‌شده در رویداد معرفی بازی، مواردی همچون پکیج‌های جدید تکسچرهای HD، بهبود در زمینه‌های هنری، استفاده از تکنولوژی‌های جدید نورپردازی مثل Ray Tracing و موارد فنی/تخصصی پرتعداد دیگری در این بازی کنار هم می‌آیند تا شاهد یک بهبود چشم‌گیر و بنیادین نسبت به نسخه‌ی اصلی باشیم. بازی روی جدیدترین نسخه از موتور گرافیکی کرای‌انجین (CryEngine) بهینه خواهد شد. در بازی Crysis 1 بازیکنان در نقش یک سرباز با نام نومد (Nomad) به جزیره‌ی لینگ‌شن واقع در کره‌ی شمالی می‌روند تا یک عملیات نجات را پشت سر بگذارند؛ عملیاتی که صرفا قرار بود به نجات افراد ختم شود، به یک رویارویی تمام‌عیار با بیگانگان فضایی تبدیل می‌شود و یک سه‌گانه‌ را پایه‌ریزی می‌کند.

این سری علاوه‌بر اینکه یک دستاورد تکنیکی عظیم بود، توانست با گیم‌پلی سندباکس و بازگذاشتن دست گیمر در انتخاب روش پی‌گیری مراحل و صدالبته، معرفی سیستم شخصی‌سازی هم‌زمان تفنگ‌ها کنار بهره‌گیری از قدرت‌های نانوسوت، یک تجربه‌ی منحصر به‌فرد و محبوب را به‌گیمرها تقدیم کرد. گفتنی است که بازی Crysis Remastered تابستان سال جاری راهی ایکس باکس وان، پی سی، پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ خواهد شد. نکته‌ی جالب هم اینجاست که داستان بازی Crysis 1 در تاریخ ۷ آگست (۱۷ مرداد) سال ۲۰۲۰ میلادی جریان دارد. در ادامه توجه شما را به تریلر کوتاه معرفی بازی جلب می‌کنیم.

دانلود از آپارات


منبع Crytek
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده