نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۳۲

تعداد کاربران بازی Final Fantasy 7 Remake از مرز ۲.۳ میلیون نفر گذشت

باتوجه به اطلاعات منتشر شده، تنها پس از گذشت سه روز تعداد افرادی که بازی Final Fantasy 7 Remake را تجربه کرده‌اند، از مرز ۲.۳ میلیون نفر عبور کرد.

درست دوهفته پیش بالاخره پس از پنج سال انتظار، بازی Final Fantasy 7 Remake به‌صورت انحصاری برای کاربران پلی استیشن 4 روانه بازار شد. باتوجه به نظرات منتقدین و گیمرها، استودیوی Square Enix به‌درستی توانسته از یکی از محبوب‌ترین نسخه‌های این مجموعه، یک بازسازی شایسته‌ای را برای علاقه‌مندان عرضه کند.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا از موفقیت مالی و محبوبیت بالای بازی Final Fantasy 7 Remake اطلاع دارید؛ به‌طوریکه این بازی توانست در صدر فهرست پرفروش‌ترین‌های بازار بریتانیا و همچنین ژاپن قرار گیرد.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، علی‌رغم اینکه تیم سازنده تا امروز آمار دقیقی از میزان فروش بازی اعلام نکرده، اما می‌توان با استناد به ارزیابی‌های صورت گرفته شده، به نتایج جالبی دست پیدا کرد.

باتوجه به آمار و ارقام ارایه شده، تعداد کاربران و افرادی که نسخه بازسازی شده بازی Final Fantasy 7 را تجربه کرده‌اند، تنها پس از گذشت سه روز از مرز ۲.۳ میلیون نفر عبور کرد. البته نکته قابل توجه این است که این آمار ارایه شده صرفا مربوط به تعداد بازیکنان است و هیچ ارتباط خاصی با میزان فروش و سود مالی ندارد. البته می‌توان نتیجه گرفت که بازی علی‌رغم اینکه توانسته طرفداران قدیمی خود را راضی کند، گیمرهای جدیدی را نیز به تجربه آن ترغیب کرده است. این آمار فوق‌العاده ثبت شده باعث می‌شود ساخته استودیوی اسکوئر انیکس پس از Marvel’s Spider-Man با سه میلیون نفر و بازی God of War با ۲.۴ میلیون در جایگاه سوم بهترین شروع از نظر تعداد کاربر بین آثار انحصاری کنسول نسل هشتمی سونی قرار گیرد.

اگر شما هم بازی فاینال فانتزی 7 ریمیک را تجربه کرده‌اید، لطفا نظرات خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده