نویسنده: روزبه حسینی
// پنجشنبه, ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۲۵

بازی Crysis Remastered برای عرضه روی کنسول‌های نسل هشتمی و نینتندو سوییچ فاش شد

بازی Crysis Remastered در سایت رسمی سری بازی‌های Crysis برای عرضه روی کنسول‌های نسل هشتمی و نینتندو سوییچ دیده شد.

طبق آخرین اخبار بازی، بازی Crysis Remastered در سایت رسمی سری بازی Crysis دیده شده است. شخصی در توییتر توانسته تا این موضوع را شناسایی کند و به اطلاع بقیه برساند. در سایت رسمی این سری بازی، استودیو کرایتک (Crytek) تایید کرده است که اولین نسخه از بازی شوتر اول شخص علمی تخیلی و جهان باز سری کرایسیس، برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پی سی و نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. 

در متن این وبسایت آمده است که: 

بازی Crysis Remastered همراه با تکسچر‌های با کیفیت، جزییات گرافیکی جدید، سخت افزار بومی موتور بازی‌سازی Cry Engine و تکنولوژی رهگیری پرتو برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، پی‌سی و برای اولین بار، برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

بازی Crysis Remastered

بازی Crysis برای اولین‌بار در ماه نوامبر سال ۲۰۰۷ منتشر شد و با گرافیک خارق‌العاده و گیم‌پلی خوب خود توانست حسابی نظر منتقدان و بازیکنان را به خود جلب کند. در واقع گرافیک بازی به قدری خوب بود که تا سال‌ها نقل محافل دارندگان کامپیوتر‌های گیمینگ شده بود و آن‌ها میزان قدرت کامپیوتر خود را با اجرای این بازی می‌سنجیدند. به همین علت انتشار این بازی برای نینتندو سوییچ قدری دور از انتظار و جالب به‌نظر می‌رسد. متاسفانه اشاره‌ای به تاریخ انتشار بازی نشده است و باید منتظر اخبار رسمی جدید از سوی سازندگان ماند و دید که چه زمانی باید خود را آماده‌ی پوشیدن زره نانویی خود باشیم و به دل دنیای جذاب کرایسیس باری دیگر پا بگذاریم. 


منبع Euro Gamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده