نویسنده: روزبه حسینی
// پنجشنبه, ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۰۱

بروس کمپبل باری دیگر شایعات حضور اش ویلیامز در بازی Mortal Kombat 11 را رد کرد

بازیگر نقش اش ویلیامز در سری فیلم‌های Evil Dead، باری دیگر شایعات حضور این شخصیت را در بازی Mortal Kombat 11 رد کرد.

حتی قبل از عرضه‌ی رسمی بازی Mortal Kombat 11، شایعات زیادی مبنی بر حضور شخصیت اش ویلیامز از سری فیلم‌های ترسناک Evil Dead به‌عنوان شخصیت مهمان در این بازی، در فضای مجازی وجود داشت. بازی منتشر شد و هنوز پس از گذشت تقریبا یکسال پس از عرضه، خبری از اضافه شدن این شخصیت محبوب به بازی نشده است اما همچنان شایعات مختلف ادامه دارند و طرفداران به‌طور کامل ناامید نشده‌اند. آخرین شایعه مربوط به ایمیلی بود که به اشتباه توسط شرکت WB Games برای کاربران ارسال شده بود و در آن به طور واضح به اش ویلیامز اشاره می‌شد. با این حال به نظر می‌رسد که بروس کمپبل، بازیگر نقش اش ویلیامز در فیلم‌ها، بازی‌ها و سریال‌های مختلف، معتقد است که این شخصیت به بازی Mortal Kombat 11 اضافه نخواهد شد. 

طبق آخرین اخبار بازی و در مصاحبه‌ای با سایت Fansided، از کمپبل در مورد شایعات پیرامون این موضوع و خصوصا ایمیلی که WB Games برای کاربران ارسال کرده بود، پرسیده شد و او با این‌که این شایعات را رد کرد، اما بیان کرد که لایسنس فیلم Army of Darkness (سومین فیلم سری Evil Dead) در دستان شرکت MGM است و ممکن است که آن‌ها با برادران وارنر مذاکره کرده باشند اما او از این موضوع کاملا بی‌اطلاع است. او در این مصاحبه گفت: 

برای اینکه شما و طرفداران این موضوع را بدانید لازم است بگویم که دلیل این‌که این اتفاق [اضافه شدن اش ویلیامز به MK 11] نمی‌افتد این است که به دلیل مسائلی مربوط به لایسنس این شخصیت نمی‌تواند در جاهای دیگر ظاهر شود. اگر شما نتوانید معامله‌ای [با صاحب شخصیت] انجام دهید، آن شخصیت در بازی شما ظاهر نخواهد شد. بنابراین، ممکن است که ما در مورد این موضوع صحبت‌هایی انجام داده باشیم. 

اما می‌دانم که لایسنس فیلم Army of Darkness در دستان MGM است و با آن‌ها در مورد این موضوع صحبت خاصی نشده است. آن‌ها بسیار حساس هستند و خب به هر حال باید مراقب حفظ مالکیت یک شخصیت بود. 

من واقعا نمی‌دانم [که این اتفاق خواهد افتاد یا نه]. فکر می‌کنم که چیزهایی در مورد آن شنیده باشم اما این طور نیست که مدیر برنامه‌هایم برایم بدون آگاهی من قراردادی را تنظیم کرده باشد. 

حتی اگر سازندگان مورتال کامبت سراغ من بیایند و درخواست کنند تا در بازی آن‌ها حضور داشته باشم، آن‌ها همچنان باید معامله‌ای صورت دهند. مثلا اگر مدیر برنامه‌های من به آن‌ها بگوید که بروس کمپبل ۱۰۰ میلیون دلار  پاداش می‌خواهد و آن‌ها قبول نکنند، معامله‌ای صورت نخواهد گرفت. 

بنابراین جواب نهایی این است که من نمی‌دانم. پس لزومی ندارد که زیاد راجع به این موضوع بحث کنیم.

Ash VS Evil Dead

این اولین یا حتی دومین‌بار بار نیست که او شایعات حضور اش ولیامز را در بازی Mortal Kombat 11 رد می‌کند و به‌نظر می‌رسد که کمپبل کاملا از اتفاق نیفتادن این موضوع مطمئن است اما در هر صورت ممکن است تا ورق روزی برگردد. البته این نکته نیز شایان توجه است که کمپبل عرضه‌ی یک بازی از سری Evil Dead را تا انتهای سال جاری میلادی تایید کرده است پس در هر حال به‌زودی شاهد حضور اش ویلیامز در یک بازی ویدیویی خواهیم بود. 

نظر شما در مورد اضافه شدن این شخصیت به بازی Mortal Kombat 11 چیست؟ چه شخصیت‌های دیگری را دوست دارید تا در این بازی مشاهده کنید؟ نظرات خود را با ما و سایر کاربران در میان بگذارید. 


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده