نویسنده: روزبه حسینی
// پنجشنبه, ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۱

آپدیت Euro 2020 بازی PES 2020 تاخیر خورد

شرکت کونامی به دلیل گسترش ویروس کرونا و تاخیر یک‌ساله‌ی رقابت‌های Euro 2020، آپدیت اضافه شدن این رقابت‌ها را برای PES 2020 تاخیر زد.

طبق آخرین اخبار بازی، شرکت کونامی (Konami) انتشار آپدیت Euro 2020 را برای بازی PES 2020 با تاخیر مواجه کرد. پیش از این قرار بود تا این آپدیت در تاریخ ۳۰ آپریل (۱۱ اردیبهشت) منتشر شود. مسابقات واقعی Euro 2020 نیز که که قرار بود در تابستان امسال برگزار شوند، به دلیل گسترش ویروس کرونا، با تاخیر مواجه شدند. 

در نتیجه‌ی گسترش این ویروس و بسته شدن شعبه‌ی ژاپن کونامی، این شرکت همچنین عرضه‌ی نسخه‌ی فیزیکی PES 2020 را که شامل آپدیت رقابت‌های Euro 2020 می‌شد، برای همیشه لغو کرد و دیگر شاهد انتشار این نسخه از بازی نخواهیم بود. البته کونامی اصرار کرده است که این آپدیت بالاخره برای بازی منتشر خواهد شد و طرفداران می‌توانند منتظر آن باشند و رقابت‌های Esports مرتبط با Euro 2020 نیز ادامه خواهند یافت. فینال این مسابقات در ابتدا برای تاریخ ۲۳ یا ۲۴ ماه می (۳ یا ۴ خرداد) برنامه‌ریزی شده بود اما بعدا قرار شد تا در ماه جولای و در در شهر لندن برگزار شود اما به دلیل شیوع کرونا، فینال مسابقات به صورت آنلاین پخش خواهد شد. 

مسابقات Euro 2020 نیز برای برگزاری در ماه جولای برنامه‌ریزی شده بودند اما سازمان UEFA با این رقابت‌ها را با یکسال تاخیر مواجه کرد و اکنون این مسابقات قرار است تا در جولای سال ۲۰۲۱ برگزار شوند. شرکت کونامی نیز اعلام کرد که هرکس بازی PES 2020 را خریداری کرده باشد می‌تواند آپدیت این مسابقات‌ را در زمان عرضه به صورت رایگان دریافت کند اما از آن‌جایی که نسخه‌ی بعدی این بازی یعنی PES 2021 به احتمال زیاد چند ماه بعد منتشر خواهد شد، این سوال پیش می‌آید که آیا آپدیت EURO 2020 برای این نسخه نیز عرضه می‌شود یا خیر. سوالی که تنها زمان به آن پاسخ خواهد داد و باید تا زمان معرفی نسخه‌ی بعدی این بازی ماند و دید که کونامی چه برنامه‌هایی برای آن دارد. 

نظر شما در مورد تاخیر خوردن آپدیت رقابت‌های Euro 2020 چیست؟ به نظر شما با توجه به تاخیر یکساله‌ی این رقابت‌ها، آپدیت آن برای نسخه‌ی بعدی PES نیز منتشر می‌شود؟ نظرات خود را با ما و سایر کاربران در میان بگذارید. 


منبع Euro Gamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده