// پنجشنبه, ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۵۹

جدیدترین بازی های اندروید و آیفون؛ از Disorder تا Pat the Dog

این هفته از بازی جذاب و نقش آفرینی Aura Kingdom 2 گرفته تا دو بازی DicTater و Just Survive: Arena را برای اندروید و iOS داریم.

در جریان بازی‌های هفته چهارم فروردین ماه، شاهد عرضه بازی‌های جذابی هستیم. اگر از علاقه‌مندان بازی‌های نقش آفرینی شرقی هستید، بازی آیفون و اندروید Vanguard ZERO می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد. این در حالی است که کاربران علاقه‌مند به بازی‌های داستان محور، می‌توانند بازی آیفون Beyond This Side را تجربه کنند. در ادامه نگاهی مختصر‌به بازی‌های هفته چهارم فروردین ماه خواهیم انداخت.

در صورتی که به‌دنبال بازی‌ برای گوشی‌های اندرویدی می‌گردید، می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل زومجی نگاهی به صدها بازی اندروید و آیفون معرفی شده در زومجی بیندازید. شما همچنین می‌توانید در صفحه بهترین بازی های اندروید به لینک دانلود و معرفی صدها بازی اندروید دسترسی داشته باشید.

Aura Kingdom 2

Aura Kingdom 2

Aura Kingdom 2 یک بازی بازی‌سازی شده است که تیم سازنده با استفاده از تکنولوژی‌های گرافیکی مدرن سعی کرده تجربه متفاوتی را در اختیار کاربران قرار دهد. جدا از گیم‌پلی، گرافیک بازی یکی از مواردی است که کاربران را به خود جذب می‌کند.

دانلود بازی Aura Kingdom 2

Beyond This Side

Beyond This Side

Beyond This Side، روایت‌گر داستان سم است که متوجه ناپدید شدن همسر خود می‌شود. گیم‌پلی بازی در سبک اشاره و کلیک است و کاربران باید به سم کمک کنند تا بتواند همسر گمشده خود را پیدا کند.

دانلود بازی Beyond This Side

Bullet Hell Monday Finale

Bullet Hell Monday Finale

Bullet Hell Monday Finale یک بازی آرکید هواپیمایی است که مکانیسم‌های بسیار ساده‌ای دارد. بازیکنان باید از گلوله‌های شلیک شده به سمت خود دوری کنند و دشمنان را از بین ببرند.

دانلود بازی Bullet Hell Monday Finale

Castle of White Night

Castle of White Night

در جریان بازی Castle of White Night کاربر در قلعه‌ای قرار می‌گیرد که طلسم شده است. ازاین‌رو برای ازبین‌بردن طلسم قلعه، باید ۱۰۰ روح را از بین ببرید. همچنین سازنده از المان‌های مختلف بازی‌های نقش‌آفرینی برای بازی خود استفاده کرده است تا گیم‌پلی متفاوتی را ارائه دهد.

دانلود بازی Castle of White Night

DicTater

DicTater

در بازی DicTater، شما در نقش یک سیب زمینی قرار می‌گیرید که در نقش یک دیکتاتور ظاهر می‌شود و باید به او کمک کنید تا سرزمین سیب‌زمینی‌ها را از آن خود کند.

دانلود بازی DicTater

Disorder

Disorder

وقایع داستانی Disorder در سال ۲۰۳۰ اتفاق می‌افتد؛ جایی‌که ملت‌های مختلف با سلاح‌های هسته‌ای و نظامی خود با یکدیگر مبارزه می‌کنند. شما در نقش یک سرباز الیت قرار گرفته‌اید که باید به هم‌تیمی‌های خود کمک کند تا در جنگ موفق شوند.

دانلود بازی Disorder

Dungeon Restaurant

Dungeon Restaurant

در قلب سیاه‌چال، رستورانی قرار دارد که محل تجمع ماجراجوهای مختلف است. گفته می‌شود غذاهای این رستوران از هیولاهای مختلف تهیه می‌شود و مشتری‌های بسیاری هم دارد. شما در بازی Dungeon Restaurant در نقش آشپز رستوران ذکر شده، باید غذاهای ختلفی را بسازید.

دانلود بازی Dungeon Restaurant

The Floating Square

The Floating Square

در بازی The Floating Square تنها یک وظیفه دارید و آن هم جاخالی دادن از تمامی موانعی است که سر راه شما قرار می‌گیرند. The Floating Square یک بازی ثبت رکوردی است که زنده‌ماندن مهم‌ترین فاکتور بازی به‌حساب می‌آید.

دانلود بازی The Floating Square

Heal

Heal

Heal روایت‌گر داستان پیرمردی است که برای رسیدن به هدف خود باید از جنگ‌ها و محیط‌های تاریک و خطرناک هیل عبور کند. ازاین‌رو شما موظف هستید تا پیرمرد داستان را به سلامت به‌مقصد برسانید.

دانلود بازی Heal

Just Survive: Arena

Just Survive: Arena

Just Survive: Arena هم یکی دیگر از بازی‌های هفته چهارم فروردین ماه است که بر پایه تلاش برای زنده‌ماندن ساخته شده است. در اینجا کاربر باید به کالین و دوستان او کمک کند تا در محیطی مرگبار و خطرناک زنده بمانند.

دانلود بازی Just Survive: Arena

King Rabbit

King Rabbit

اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های فکری و پازل محور هستید، King Rabbit می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد. تیم سازنده با استفاده از مواردی مثل تکان دادن جعبه‌ها برای ساخت پل یا خراب کردن دیوارها ازطریق بمب، معماهای بازی را طراحی کرده است.

دانلود بازی King Rabbit

Kuso

Kuso

Kuso یک بازی چالش‌برانگیز است که در جریان آن بازیکن تنها می‌تواند تنها از پریدن و دویدن استفاده کند. این در حالی است که سکوبازی‌های Kuso به‌نحوی طراحی شده‌اند که ترکیب آن‌ها با موانع و دشمنان، باعث شده تا کاربران حسابی به چالش کشیده شوند.

دانلود بازی Kuso

Love

Love

Love را می‌توان یک پلتفرمر ساده و دوبعدی دانست که دارای ۱۶ مرحله مختلف است. با هر بار مردن، ظاهر مراحل دستخوش تغییرات می‌شود و موسیقی، موردی است که Love را به یک بازی ارزشمند تبدیل کرده است.

دانلود بازی Love

Nature Matters

Nature Matters

در بازی Nature Matters، روح یک گیاه کوچک در حال نابودی است و برای زنده‌ماندن، نیاز به خالق سرپرست خود دارد. سرپرست این گیاه پسر کوچکی است که دوران خوبی را سپری نمی‌کند. بااین‌حال باید او را متقاعد کنید تا از گیاه خود مراقبت‌های لازم را انجام دهد.

دانلود بازی Nature Matters

Pat the Dog

Pat the Dog

Pat the Dog را می‌توان یک بازی سرگرم کننده دانست که برگرفته از یک سریال به همین نام است. باتوجه‌به موفقیت بازی موبایل Space Dog که سرمنشا اصلی سریال Pat the Dog است، این بازی موبایل هم می‌تواند لحظات سرگرم کننده‌ای را ارائه دهد.

دانلود بازی Pat the Dog

Pixel Push Football

Pixel Push Football

Pixel Push Football را می‌توان یک بازی فوتبال آمریکایی متفاوت دانست که تیم سازنده با قرار دادن المان‌های واقع‌گرایانه نظیر سیستم شوت کردن توپ، سعی کرده است گیم‌پلی متفاوت و سرگرم کننده را در اختیار مخاطب قرار دهد.

دانلود بازی Pixel Push Football

Pocket Mazes: Path Puzzles

Pocket Mazes: Path Puzzles

Pocket Mazes: Path Puzzles مکانیسم‌های بسیار ساده‌ای دارد، اما برای عبور از مراحل، باید حسابی فکر کنید. در اینجا باید با ساخت راه‌های ارتباطی مختلف، معمای هر هزارتو را حل کنید.

دانلود بازی Pocket Mazes: Path Puzzles

Purify the Veil

Purify the Veil

اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های نقش‌آفرینی با المان‌های استراتژی هستید، Purify the Veil می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد. همچنین تیم سازنده از المان‌های Dungeon Crawler هم در بازی خود استفاده کرده تا تجربه کامل‌تری را ارائه دهد.

دانلود بازی Purify the Veil

Rocky Rampage: Wreck ‘em Up

Rocky Rampage: Wreck ‘em Up

Rocky Rampage: Wreck ‘em Up روایت‌گر داستان قهرمانی به نام آقای بولدر در سرزمین راک است. او یک روز متوجه دزدیده شدن آرشیو Wonderpantهای خود می‌شود. ازاین‌رو باید به آقای بولدر کمک کنید تا Wonderpantهای خود را پس بگیرد.

دانلود بازی Rocky Rampage: Wreck ‘em Up

Speed Builder

Speed Builder

Speed Builder روایت‌گر سرزمینی است که روبه‌نابودی است و شما وظیفه دارید با ساخت‌وساز‌های مختلف از محل زندگی خود محافظت کنید. همچنین با جمع‌آوری منابع، سرزمین خود را از بلاهای مختلف در امان نگه می‌دارید.

دانلود بازی Speed Builder

Stupid Zombies 4

Stupid Zombies 4

Stupid Zombies 4 همانند سه نسخه قبلی خود همچنان می‌تواند تجربه‌ی سرگرم کننده‌ای را در اختیار کاربران قرار دهد. بازیکنان با کشتن زامبی‌ها و جمع‌آوری سکه‌ها، می‌توانند قهرمان‌های بازی را آزاد و تجربه‌ی متنوع‌تری را کسب کنند.

دانلود بازی Stupid Zombies 4

Tiny Decks & Dungeons

Tiny Decks & Dungeons

بازی Tiny Decks and Dungeons بر پایه سه ویژگی مبارزه، ساخت‌وساز و گشت‌وگذار توسعه یافته است. این بازی را می‌توان یک محصول نقش‌آفرینی با المان‌های تاکتیکی دانست که می‌تواند کاربر را ساعت‌ها سرگرم کند.

دانلود بازی Tiny Decks and Dungeons

Vanguard ZERO

Vanguard ZERO

اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های کارتی و نقش‌آفرینی هستید، بازی Vanguard ZERO می‌تواند تجربه‌ی متفاوت و سرگرم کننده‌ای را ارائه دهد. همچنین ظاهر انیمه‌ای بازی، مورد دیگری است که Vanguard ZERO را به یک بازی متفاوت در میان بازی‌های هفته آخر فروردین ماه تبدیل کرده است.

دانلود بازی Vanguard ZERO

Via

Via

Via جزو آن دسته از بازی‌های فکری و چالش‌برانگیز است که براساس قواعد هزارتو ساخته شده است. بازیکنان در هر مرحله باید راه خود به نقطه انتهایی را پیدا کنند و انجام این کار، آن‌چنان که فکر می‌کنند، ساده نخواهد بود.

دانلود بازی Via

Zombie Splat

Zombie Splat

در جریان بازی Zombie Splat، بازیکنان در نقش یک ماشین جنگی قرار می‌گیرند و باید زامبی‌ها را در سطح شهر از بین ببرند. با پیشروی در بازی و پشت سر گذاشتن مراحل، می‌توانید اتومبیل‌های جنگی جدیدتر و مجهزتری را خریداری کنید.

دانلود بازی Zombie Splat


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده