// چهار شنبه, ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۹

سونی شایعه ایجادشده توسط آمازون فرانسه برای عرضه بازی های پلی استیشن 4 روی پی سی را رد کرد

بالاخره مشخص شد که هیچ‌کدام از بازی‌های انحصاری پلی استیشن 4 که توسط فروشگاه آمازون فرانسه برای کامپیوترهای شخصی فهرست شده بودند، حداقل فعلا قرار نیست روی PC منتشر شوند و شایعات اشتباه بوده‌اند.

به وجود آمدن ناگهانی صفحات مرتبط با نسخه‌های PC چند بازی انحصاری سونی و نینتندو از جمله «بلادبورن» (Bloodborne)، «دیز گان» (Days Gone) و Super Mario Odyssey در وب‌سایت فروشگاه آمازون کشور فرانسه باعث شد تا شایعه‌هایی جدی مبنی بر انتشار انواع‌واقسام انحصاری‌های پلی‌ استیشن برای دارندگان کامپیوترهای شخصی شکل بگیرند. اما پس از آن که سگا شایعه‌ی عرضه‌ی نسخه‌ی PC بازی «پرسونا» را رد کرد، اکنون سونی به تمام ماجرا خاتمه داده است. شرکت ژاپنی اعلام کرد که این اقدامات خودسرانه و اشتباهی از سوی آمازون فرانسه بوده‌اند و ربطی به برنامه‌ریزی‌های برند پلی‌استیشن ندارند.

پیش‌تر هم هرمن هالست اعلام کرده بود که سونی در عین تایید خبر انشار نسخه‌ی پی سی بازی Horizon Zero Dawn، هیچ برنامه‌ای برای انتشار انحصاری‌های پلی‌ استیشن 4 و حتی همه‌ی انحصاری‌های پیشین خود روی PC ندارد و به‌نوعی تایید کرد اگر قرار بر عرضه‌ی آن آثار برای کامپیوترهای شخصی باشد نیز این اتفاق برای تعداد محدودی از بازی‌ها رخ می‌دهد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده