// چهار شنبه, ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۱

نقشه Vikendi در فصل هفتم بازی PUBG برمی‌گردد

اولین آپدیت فصل هفتم بازی پابجی، علاوه‌بر سلاحی جدید، نقشه Vikendi را که پیش‌تر برای مدت محدودی به این بازی اضافه شده بود، به آن برمی‌گرداند.

طبق جدیدترین اخبار بازی و همان‌طور که استودیو PUBG Corporation وعده داده بود، نقشه Vikendi بازی PUBG در اولین آپدیت فصل هفتم به این بازی اضافه می‌شود. این آپدیت در حال حاضر روی سرورهای تست بازی (نسخه کامپیوتر) با حجم ۱۸ گیگابایت قابل دریافت است. این نقشه پیش‌تر به‌صورت محدود در دسترس قرار داشت و حالا همه می‌توانند در سرورهای تست وارد آن شوند. البته تغییرات زیادی در این نقشه اعمال شده است که شامل بافت زمین‌های بازی و اضافه شدن ۹ قطار در حال حرکت در نقشه است که هیجان آن را افزایش می‌دهد.

برخی از زمین‌هایی که در نسخه قبلی نقشه پوشیده از برف بودند، حالا تبدیل به ترکیبی از برف و گل شده‌اند و همچنین برخی از مناطق نیز مجددا طراحی شده‌اند و ساختمان‌های بیشتری برای مخفی شدن به آن‌ها اضافه شده است. منطقه Dino Park هم تبدیل به Dino Land شده است و آب و هوای نقشه هم بین دو حالت صاف یا برفی در تغییر است. همچنین اسنوموبیل و اسنوبایک‌ها هم حذف شده‌اند. می‌توانید تغییراتی را که در اولین آپدیت فصل هفتم بازی پابجی یعنی آپدیت شماره 7.1 اعمال شده‌اند، در ویدیوی زیر تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

یکی دیگر از مواردی که در این آپدیت اضافه می‌شود، سلاح تک‌تیر Mosin-Nagant است که در نقشه‌های Vikendi و Erangel در دسترس است. این سلاح به‌نوعی نسخه کپی شده سلاح K98 است که البته این کار (سلاح‌های متعدد با خصوصیات یکسان) در قالب طرح آزمایشی است و ممکن در آینده لغو شود. استودیوی سازنده بازی قصد ندارد به‌قیمت اضافه شدن سلاح‌های مورد علاقه بازیکنان، تنوع آن‌ها را بهبود ببخشد. مانند رسم همیشه، بتل پس جدیدی هم به‌نام Cold Front برای فصل هفتم بازی در نظر گرفته شده است که علاوه‌بر نقشه برفی Vikendi، شامل آیتم‌های تزئینی رایگان و پولی نیز هست؛ علاوه‌بر ماموریت‌های متعددی که از خصوصیات هر فصل جدید بازی PUBG است.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده