نویسنده: حسین صدری
// چهار شنبه, ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۸

The Dark Pictures: Little Hope تابستان ۲۰۲۰ منتشر می‌شود؛ انتشار تریلر جدید

شرکت باندای نامکو تریلری جدید از The Dark Pictures: Little Hope منتشر کرد و اعلام کرد تابستان سال جاری بازیکنان می‌توانند قسمت جدید این بازی را تجربه کنند.

شرکت باندای نامکو (Bandai Namco) نخستین تریلر از بازی The Dark Pictures: Little Hope را منتشر کرد. این بازی که دومین ماجراجویی ترسناک در این سری چند قسمتی است، قرار است بار دیگر بازیکنان را به دنیایی مملو از افسانه‌های غیرعادی و ترسناک ببرد؛ حداقل آنطور که از گفته‌های شرورانه و کنایه‌دار کتاب‌دار مشهور این سری بازی پیدا است.

در Little Hope قرار است بازیکنان کنترل گروهی از دانش‌آموزان به‌همراه یکی از معلم‌هایشان را در دست بگیرند؛ آن‌ها خودشان را درون شهری دورافتاده و ترسناک گیرافتاده پیدا می‌کنند و باید تلاش کنند از این وضعیت جان سالم به در ببرند. این شهر با یک مه اسرار‌آمیز و عجیب احاطه شده و از بخت بد قهرمانان داستان، تاریخچه‌ای بسیار شوم و تاریک بر گذشته‌ی آن حاکم است. فضای بازی در دوران محاکمه‌ی جادوگران در قرن هفدهم جریان دارد؛ دورانی که پر است از اتفاقات شیطانی، جادوگری و قتل‌های خونین و بی‌رحمانه. شما می‌توانید در ادامه تریلر این بازی را از یوتیو تماشا کنید.

تماشا در یوتیوب

در بازی Little Hope بازیکنان وظیفه دارند قهرمانان داستان بازی را هدایت کنند و یاری‌شان دهند تا از اتفاقات مخوفی که در این شهر میفتد جان سالم به در ببرند؛ اتفاقاتی که از گذشته‌ی این شهر سرچشمه گرفته‌اند و حالا بازگشته‌اند تا گریبان نسل‌های جوان و بی‌گناه ساکن این شهر را هم بگیرند. درست مانند بازی قبلی این سری یعنی Man of Medan، شما می‌توانید با گرفتن تصمیمات و انتخاب‌های متعدد، سرنوشت شخصیت‌ها و داستان بازی را مشخص کنید؛ تصمیماتی که یک اشتباه کوچک ممکن است به از دست رفتن جان یکی از شخصیت‌های داستان بازی ختم شود.

بازی The Dark Pictures: Little Hope قرار است تابستان امسال، برای پلی استیشن 4، پی سی و ایکس باکس وان راهی بازار شود.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی تازه‌ترین قسمت از مجموعه‌ی The Dark Pictures چیست؟ چقدر به موفقیت Little Hope ایمان دارید؟


منبع Destructoid
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده